Gå til innhold

Hovent underliv

Anbefalte innlegg

Skrevet

I noen dager nå har jeg hatt veldig problemer med at jeg er hoven i underlivet. Jeg er hoven i både de ytre og indre kjønnsleppene, hele veien opp mot klitoris og også inne i skjeden. Jeg har en veldig tynn "rendene" hvit utflod men den lukter ingeting. Jeg har i dag også begynt å klø litt på kjønnsleppene. Er det noen som vet hva dette kan være?

Skrevet

Begynnende soppinfeksjon? Prøv å bruke canesten og se om det går over i løpet av et par-tre dager. Hvis ikke ville jeg tatt turen innom gyn.

Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex? For det du beskriver er nøyaktig de symptomene jeg fikk da jeg fikk klamydia for noen år siden. Jeg ble ganske satt ut, for trodde ikke man fikk symptomer av det.

Skrevet

Soppinfeksjon var det jeg også tenkte litt på. Jeg har ikke hatt ubeskyttet sex siden jeg sist var å testet meg, så liten sjangs for at det kan være det heldigvis:)

Skrevet

Soppinfeksjon var det jeg også tenkte litt på. Jeg har ikke hatt ubeskyttet sex siden jeg sist var å testet meg, så liten sjangs for at det kan være det heldigvis:)

Da er det nok sikker sopp :) Jeg dro nemlig til legen fordi jeg trodde det var sopp selv, men mer ekstrem enn jeg hadde opplevd tidligere.

Skrevet

Har du hatt ubeskyttet sex? For det du beskriver er nøyaktig de symptomene jeg fikk da jeg fikk klamydia for noen år siden. Jeg ble ganske satt ut, for trodde ikke man fikk symptomer av det.

Ett av symptomene på klamydia er nettopp soppinfeksjon, så det er ikke så rart om du fikk noe som lignet den gangen. (opplevd nøyaktig det samme selv)

TS; siden du ikke har hatt ubeskyttet sex siden sist testing, er det nok en helt banal soppinfeksjon. Enhver kvinne med respekt for seg selv, har alltid en tube canesten liggende! :P Ihvertfall oss som er mer utsatt for det enn andre XD

Skrevet

Jeg har aldri hatt soppinfeksjon før så vet ikke helt 100% hvordan det er men har søkt litt rundt på nettet så får håpe det bare er det. Får ta meg en tur på apoteket på mandag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...