Gå til innhold

Er det noen ensomme sjeler her i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare gi dere en god klem. :hug:

Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Vil bare gi dere en god klem. :hug:

Ensom etter eget ønske. Så kan vel kanskje ikke kalles ensom av den grunn

Skrevet

Ingen som er ufrivillig ensomme og som trenger en :hug:? Jeg tenker på dere, og ønsker dere en god natt når den tid kommer. Må dere ha søte drømmer og en god, varm seng. :rodmer:

Gjest Marregutt
Skrevet

Ingen som er ufrivillig ensomme og som trenger en :hug:? Jeg tenker på dere, og ønsker dere en god natt når den tid kommer. Må dere ha søte drømmer og en god, varm seng. :rodmer:

Du virket da som en snill person! :)

Skrevet

Takk for det, Marregutt! :) Er så mye vondt og vanskelig i verden, så mange som har det leit, så da er en internett-klem det minste jeg kan by på! Skriver som anonym, jeg, ellers blir jeg bare stempla som klissete, og det vil jeg ikke ha ved brukeren min, altså! ;)

Skrevet (endret)

haha, nawww :)) jaa en varm klem trenger jeg...

lonelyyy....

Endret av Setareh
Skrevet

haha, nawww :)) jaa en varm klem trenger jeg...

lonelyyy....

Her: :hug:

:kose:

Varme tanker og kos til deg!

Skrevet

Her: :hug:

:kose:

Varme tanker og kos til deg!

Tusen takk søte du<3 du gjorde kvelden min et lite hakk bedre;)

Gjest Marregutt
Skrevet

Men da tar jeg gjerne en nettklem jeg også, selvom jeg er ensom etter eget ønske? :)

Skrevet

Tusen takk søte du<3 du gjorde kvelden min et lite hakk bedre;)

Så godt! Nå ble kvelden min bedre, også! :)

Skrevet

Men da tar jeg gjerne en nettklem jeg også, selvom jeg er ensom etter eget ønske? :)

:klemmer: til marre

Skrevet

:hug: Du er god! :)

Skrevet

Jeg savner å ha en kjæreste..... =( men en klem er jo greit å få da, da føler ikke meg ensom..

Skrevet

:klemmer:

Litt ensom, mannen er i USA på guttetur en ukes tid :tristbla:

Skrevet

Noen flere ensomme her som trenger en klem eller et godt ord? :)

Skrevet

:klemmer:

Litt ensom, mannen er i USA på guttetur en ukes tid :tristbla:

Da skjønner jeg veldig godt at du føler deg ensom! :troest: Men snart har du ham tilbake igjen! Tenk på hvor godt det blir å krype i armkroken hans når han kommer tilbake, mens det er surt og kaldt ute. :)

:hug:

Skrevet

Jeg savner å ha en kjæreste..... =( men en klem er jo greit å få da, da føler ikke meg ensom..

Jeg tenker på deg og sender deg gode tanker og en riktig god :hug:

Skrevet

Da skjønner jeg veldig godt at du føler deg ensom! :troest: Men snart har du ham tilbake igjen! Tenk på hvor godt det blir å krype i armkroken hans når han kommer tilbake, mens det er surt og kaldt ute. :)

:hug:

Jaaa, og så har han helt sikkert noe fint med hjem til meg sånn som han alltid har når han har vært ute og reist.:) Men senga er forferdelig stor når han er borte :/ *pakke dobbeldyna trippelt rundt seg og legge hodet på HANS pute*

Skrevet

Jaaa, og så har han helt sikkert noe fint med hjem til meg sånn som han alltid har når han har vært ute og reist.:) Men senga er forferdelig stor når han er borte :/ *pakke dobbeldyna trippelt rundt seg og legge hodet på HANS pute*

Kos puta hans, og gled deg til det fine han kommer hjem med! :jepp:

Håper du føler deg litt mindre ensom og litt bedre nå? :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...