Gå til innhold

Forholdsgutt vs player

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke skjønner hvordan jeg skal skille mellom disse to type menn, så spør jeg her...

Gi meg noen eksempler dere, for jeg sliter veldig mye med dette og går på trynet hver gang :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antall damer de har vært sammen med.

Skrevet

En player kommer i mange utgaver så du kan uansett bli lurt. Eksempel: Se på NRK serien om "P3 Live" som er "kjæreste" med forskjellige mannlige kjendiser - Hans Olav Lahlum er den playern!

Gjest D_flatmajor
Skrevet

Selv tror jeg disse to kategoriene (og flere) glir over i hverandre.

Skrevet (endret)

Siden jeg ikke skjønner hvordan jeg skal skille mellom disse to type menn, så spør jeg her...

Gi meg noen eksempler dere, for jeg sliter veldig mye med dette og går på trynet hver gang :tristbla:

I hovedsak er forskjellen rett og slett bare det at den første typen ønsker å leve i et seriøst parforhold, mens den andre typen ikke gjør det.

Endret av Steinar40
  • Liker 1
Skrevet

Og jeg havner kun borti de som ønsker forhold. Kanskje du bør bruke litt mer tid og bli litt mer kritisk, følge magefølelsen.

Skrevet

I de fleste tilfellene synes han du har grei nok kropp å pule på, men ikke en hjerne han vil dele livet sitt med.

Men noen er playere og har pult seg forbi the point of no return forlengst. De klarer ikke å betrakte kvinner som noe annet enn kropp og forbruksartikkel.

Felles for alle er at de sier akkurat de orda som får deg til å "gape opp". Å skape forventninger og håp om mer, er snarveien deres inn "perleporten".

I tidligere tider og i andre kulturer siler lokalsamfunn, naboer og slekt ut useriøse beilere. Her i landet kastes jentene ut til ulvene, og må finne ut alt selv på den harde måten. Når de har gjort seg mange nok erfaringer, har de selv blitt "playerinner".

Skrevet

En forholdsgutt har gode intensjoner, er ærlig og mener det han sier til deg. Og bryr seg faktisk om deg som person, er glad i deg og vil ikke såre deg.

En player har falske intensjoner med og gi deg komplimenter, forteller deg det du vil høre, lar deg leve i troen om at dette ender med et forhold, du kan ofte få høre slik setninger som at "jeg er ikke klar for mer enda". Rett og slett er rent spill. De innrømmer sjeldent noe de har fortalt deg.

Skrevet

Bare sånn for å balansere det hele litt her.

Glem ikke at mange som ønsker å leve i parforhold også er utro før eller senere. De vil altså ha i både pose og sekk. Tryggheten hjemme og spenningen ute.

Så det å finne en desperat tulling som ønsker å flytte sammen med deg umiddelbart, er med andre ord ikke nødvendigvis slutten på alle sorger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...