Gå til innhold

Plusser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av tråden om noen har plusset egne innlegg som AB,hvor viktig er det for deg å få plusser på innleggene dine? Gjør antall plusser noe med det inntrykk av andre brukere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bomullsdott
Skrevet

Plusser er viktig for meg. Jeg blir veldig glad om noen er enig i akkurat det jeg mener, og det er deilig å føle at det ikke bare er jeg som tenker slik jeg gjør. Men det har ingenting med popularitet eller rykte å gjøre, men min egen selvfølelse.

Jeg bedømmer ikke andre brukere etter antall plusser. Er jeg uenig med dem, tenker jeg bare at de som har plusset innlegget er minst like dumme. :sjenert:

• Liker 5
Skrevet

Det tok lang tid før jeg la merke til disse plussene, og nei, jeg går ikke inn på profilen til folk og sjekker, det er jeg for lat til. Jeg plusser av og til, men glemmer det oftest.

• Liker 1
Skrevet

Det betyr ingenting for meg om andre brukere plusser innleggene mine eller ei, jeg vet jo at jeg alltid har rett ;-)

Skjekker aldri noens rykte, og siden jeg omtrent alltid poster som AB så sier det vel nesten seg selv at jeg ikke bryr meg om mitt eget.

Skrevet

Jeg liker jo at innleggene mine får plusser, for det betyr at noen er enige. Plussene gjør ikke særlig for mitt inntrykk av enkeltbrukere.

• Liker 2
Skrevet

Går det an å se noe sted hvilke brukere som har flest plusser? Det hadde vært morsomt å se om inntrykket mitt av hvem som er populre brukere stemmer overens med virkeligheten? :fnise:

Skrevet

Går det an å se noe sted hvilke brukere som har flest plusser? Det hadde vært morsomt å se om inntrykket mitt av hvem som er populre brukere stemmer overens med virkeligheten? :fnise:

Nei, det finnes ingen slik liste. Du kan jo klikke deg inn på profilen til de du mistenker har mange da :skravle:

Skrevet

Er jo litt morsomt når jeg får pluss, men noen ganger blir jeg også overrasket over at jeg fikk pluss, spesielt da jeg bare spørr om småting.

Gjest D_flatmajor
Skrevet (endret)

Rykte-greia er svært lite viktig for meg.

Men jeg har sett noen ganger da jeg har gått tilbake for å lese tråder jeg har deltatt i, at jeg har fått en del plusser der jeg har vært småspydig. Det får meg til å tenke at det ikke akkurat er innholdet/meningen jeg plusses for uansett. Bare det er en god grunn til å ikke bry seg om disse plussene, mener jeg.

Jeg endrer ikke inntrykk av brukere basert på plusser/"rykte". Det hender jeg lurer på hvorfor så mange har plussa et innlegg som er så dårlig formulert osv. i en tråd, men that's it.

Endret av D_flatmajor
Skrevet

Det hender ofte at jeg gir folk jeg er enig med en pluss istedenfor å delta i tråden selv, for da er på en måte poenget mitt allerede sagt. Og det er alltids koselig å få en pluss eller to på innlegg, synes jeg selv, uten at jeg legger noe spesiell vekt på det.

Jeg tror folk gir plusser til folk de er enig med i den aktuelle tråden, og ikke nødvendigvis av popularitetsgrunner.

• Liker 7
Skrevet

Jeg er såpass barnslig at jeg syns det er rasende festlig å se telleren gå opp! :) Men hver gang prøver jeg å huske at mange av plussene har kommet på innlegg med stort sett tull og vas! :gjeiper:

• Liker 6
Skrevet

Jeg er såpass barnslig at jeg syns det er rasende festlig å se telleren gå opp! :) Men hver gang prøver jeg å huske at mange av plussene har kommet på innlegg med stort sett tull og vas! :gjeiper:

Haha, der fikk du enda en pluss på et tull og vas-innlegg. Ser for meg at du sitter og klasker deg på låret og smiler fra øre til øre pga. formuleringen din i den første setninga :fnise:

• Liker 1
Gjest Survival
Skrevet

Liker godt å få plusser jeg. Har ingenting imot det. Blir ikke hysterisk når jeg ikke får det, men tar meg ett eller to sekunder og tenker over hva som kan være årsaken. :)

• Liker 1
Skrevet

Haha, der fikk du enda en pluss på et tull og vas-innlegg. Ser for meg at du sitter og klasker deg på låret og smiler fra øre til øre pga. formuleringen din i den første setninga :fnise:

:tristbla:

Isj! Jeg hadde jo rundt tall! Nå er det 852 eller noe sånn.

Men ok, neste mål er en tusing! :danse:

(Små barn: små gleder, rare barn: plussegleder)

*Fiske-fiske*

• Liker 2
Skrevet

Liker godt å få plusser jeg. Har ingenting imot det. Blir ikke hysterisk når jeg ikke får det, men tar meg ett eller to sekunder og tenker over hva som kan være årsaken. :)

:tommel:

Dumme-kg lar meg bare gi deg ett!

Skrevet

Plusser er jo artig det, selv om jeg har lagt merke til at en del av mine mest intentsigende innlegg, fortsatt får plusser. Merkverdig.

...

PØLSE!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har også lagt merke til at jeg ofte får to-tre plusser på helt vanlige, kjedelige innlegg. Kanskje noen liker meg. Hyggelig, da. :)

Tenker ikke mye på ryktet mitt, går aldri inn for å sjekke på verken meg selv eller andre. Men synes selvsagt det er veldig stas å få masse pluss på et innlegg der og da.

• Liker 1
Gjest Swarovski
Skrevet

Sist gang det var en tråd om plusser var det en bruker som i et anfall av kjedsomhet hadde gått igjennom "alle" brukerprofilene og satt opp en topp 15 liste over plusspoeng.

Jeg har ikke kjedet meg fullt så mye ennå, men kjedet meg såpass at jeg gikk gjennom de første 30 sidene av "tidenes topp 20 postere". Sannsynligheten for at de med flest plusser er de som har skrevet mye, er forholdsvis stor. Det er sjelden at folk har flere plusser enn innlegg. (I hvert fall når de kommer opp i tusen innlegg).

Og ja, som sist gang dette kom opp; Katten er fremdeles den med flest plusser. Nå med over 5000 ;)

Plusser er jo artig det, selv om jeg har lagt merke til at en del av mine mest intentsigende innlegg, fortsatt får plusser. Merkverdig.

...

PØLSE!

Når en ser på listen over de som har flest/mange plusser er det en gjeng med hva jeg synes er kloke, kunnskapsrike, aktive og "populære" brukere. Så sannsynligheten er stor for at du har noen kloke innlegg du også. Evt så er du unntaket som bekrefter regelen ;):fnise:

Skrevet

Det er ikke viktig for meg å få plusser, men jeg sjekker innimellom, og da blir jeg veldig nysgjerrig på hva jeg har fått plusser på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...