Gå til innhold

Hvilke av disse kvinnene synes dere er mest attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Phenelope Cruz, Kate Moss eller Aishwariya Rai?

Kate-Moss_8.jpg

penelope_cruz_14-normal.jpeg

600full-aishwarya-rai.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kate Moss

• Liker 2
Skrevet

Synes Kate Moss er nydelig, men de er ikke så værst de andre heller altså ;)

• Liker 2
Skrevet

Aishwariya er tidligere kåret til verdens vakreste kvinne, og ikke uten grunn :)

• Liker 2
Skrevet

Aishwariya Rai

• Liker 1
Skrevet

Av en eller annen grunn har alltid Penélope Cruz sitt utseende ALLTID gått meg på nervene. Takler henne ikke, rett og slett. Synes Salma Hayek er den fine av de to (grupperer dem ofte sammen av en eller annen grunn, tror de har spilt i en del filmer sammen).

Kate Moss får min stemme, men hun Rai-dama (har aldri hørt om henne før) var også ganske pen. På bunnen ligger altså Cruz.

• Liker 1
Skrevet

Må nok si Kate Moss

• Liker 2
Skrevet

Penelope Cruz. Aishwariya Rai er også pen, men hun har bleket huden, tatt plastiske operasjoner og bruker fargede kontaktlinser, så det er ikke ekte.

Skrevet

Aishwariya Rai & penelope cruz :)

Skrevet

Penelope Cruz. Sensuelt og litt spesielt utseende.

Kate Moss synes jeg ikke er særlig pen, jeg synes hun var penere da hun var helt ung, og ellers bare i editorials. Aishwariya Rai er kjedelig i mine øyne, husker aldri hvordan hun ser ut, så det sier vel sitt.

Skrevet

Må nok si hun siste er penest, men har ikke peiling på hvem hun er:s

Penelope Cruz er ei pen dame det også:) Men at Kate Moss er så fantastisk pen har jeg aldri skjønt.. Har aldri syntes den dama har vært spesielt pen jeg.

Skrevet

Phenelope Cruz, Kate Moss eller Aishwariya Rai?

Kate-Moss_8.jpg

penelope_cruz_14-normal.jpeg

600full-aishwarya-rai.jpg

(Hva er egentlig greia med damer og linker? Rettet opp litt her.)

Trur jeg satser på hu der i midten der. Penest.

(De er noen spjælinger alle ihop, men det er sannsynligvis ansiktet du vil ha vurdering på?)

Skrevet

Aish er uten tvil penest.. sexy og søt samtidig.

Skrevet

aishwarya-rai.jpg

Aishwaria.

Skrevet

Jeg syns ikke Kate Moss er pen. Aishwariya Ra er veldig vakker så jeg tror jeg hadde gått for henne. Penelope Cruz er også veldig pen, men liker Aishwariya bedre.

Skrevet

aishwarya-rai.jpg

Aishwaria.

Nei dette er Aishwaria!

Du bruker en http for mye i linkene dine, ts! :)

Pen dam.

• Liker 1
Skrevet

Kate Moss er ikke den peneste modellen i verden, men hun er penest av disse tre.

Skrevet

Penelope Cruz. Aishwariya Rai er også pen, men hun har bleket huden, tatt plastiske operasjoner og bruker fargede kontaktlinser, så det er ikke ekte.

Fargede kontaktlinser? Sånne linser pleier nå å lyse lang vei, og spesielt på dem som opprinnelig har mørke øyne. Denne dama har nok ikke kontaktlinser.

Skrevet

Fargede kontaktlinser? Sånne linser pleier nå å lyse lang vei, og spesielt på dem som opprinnelig har mørke øyne. Denne dama har nok ikke kontaktlinser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...