AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 For ikke så lenge siden var jeg i en undertøysbutikk og målte meg for å finne ut hvilken bh str som var riktig for meg.. Jeg har alltid trodd at jeg var 70A, men har i det siste begynnt og lure på om jeg var 75A, så derfor dro jeg å sjekka:) Det viste seg at jeg var 60D .. Det at jeg er en D-cup høres kanskje stort ut, men det er det ikke da cupen blir mindre etter som omkretsen(?) blir mindre.. Hun i butikken sa at 60D var HELT riktig størrelse for meg.. Men at jeg var nærmere str 55 enn 65 ( viss str 55 hadde fantes - noe det ikke gjør..) Så til det jeg lurer på: Etter å ha brukt denne bh i str 60D, så har jeg tydelig merker inn i huden etter bh.. pluss at jeg har kjent at den har stramt en del rundt kroppen. Nå er jeg til vanlig veldig sensitiv på det å ha stramme klær på meg generelt.. jeg liker det ikke, å pleier å bruke klær (mest bukser) gjerne 2 str for store for å slippe strammingen.. Jeg skjønner at damer med store pupper bør være nøye på å bruke riktig bh str pga at det eller kan bli for tung belastning på rygg og nakke. Men det er altså ikke noe fare for det her Så spm mittt: Er det noe poeng i at jeg bruker den korrekte bh str min når jeg har såpass små pupper??? (skal sies at cupen føler jeg at sitter godt:) det er det rundt kroppen jeg syns er problemet:P
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Uten å vite noe som helst egentlig, tror jeg faktisk 65D da blir bedre for deg!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Uten å vite noe som helst egentlig, tror jeg faktisk 65D da blir bedre for deg! Damen i butikken sa at jeg kunne kjøpe str 65C vis jeg syns det ble for ubehagelig.. Men at det ikke ville være riktig str for meg. I følge henne var jeg en klar str 60D og som sagt heller nærmere str 55 (vis det hadde fantes) enn 65.. Og jeg vet ikke jeg, men da føles det liksom feil og kjøpe str 65C når hun sa den var for stor.. men har det noe betydning.. altså er det så viktig med riktig bh str når man uansett har så små pupper??
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Nei, det spiller ingen rolle Det er som du sier, viktig med kvinner med større bryster, slik at belastningen blir riktig tilpasset. Du kan kjøpe den størrelsen du er mest komfortabel i, jeg ville gått tilbake og prøvd en 65 C
Athene Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Gå til 65C, eller et annet alternativ. Jeg har samme "problem", de ansatte på slike butikker insisterer på at jeg er 65C. Men i og med at jeg ikke har så mye som behøver støtte hater jeg at BHen sitter for stramt, derfor trives jeg bedre i 70B. Egentlig kan du velge det du vil så lenge det er komfortabelt, som du selv skriver, dette med støtte er ikke viktig før man har en del å støtte opp.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Du gjør som du vil selvfølgelig. Det er ikke sånn at det bare er viktig for kvinner med store bryst å ha riktig bh. Alle får dårlig holdning av feil bh. Og så er det ikke sånn at kvinner med små bryst er frittatt ryggplager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå