Gå til innhold

Hvordan bør jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har siden sommeren hatt en liten flørt med en som bor svært langt unna. Den siste tiden har vi ikke hatt så mye kontakt, noe som er delvis min feil da jeg har vært svært opptatt med skolen. Det er kanskje 14 dager siden sist. Så derfor tenkte jeg at det var på tide med en ny melding eller noe nå, men er veldig usikker på hva jeg burde skrive. Casual "skjera" eller en kjedelig "hvordan går det?" eller noe "frekt" .. Noen som har noen fantastiske ideer? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere? "Skjera" ville jeg styrt unna i alle fall. Men det kommer jo litt an på hvordan du tenker å ta kontakt. Ringe, sende sms, facebookchat?

Skrevet

Jeg har en fantastisk ide!

Ettersom personen bor svært langt unna, så finn heller noe mer fornuftig å kaste bort tiden på.

Skrevet

TS her.

Steinar40, har lagt merke til innleggene dine her inne. Hva er det du er så bitter for? Avstanden skal ikke du bekymre deg for, for det takler vi fint. Har ingenting med spørsmålet mitt å gjøre.

Jeg er 20, men er utrolig dårlig på å sende meldinger osv. Liker best face2face, men noen ganger må man jo ty til andre metoder...

• Liker 1
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Har dere møtt hverandre, eller er du bare betatt av han via nettet? Kanskje avtale et møte i nærmeste fremtid?

Skrevet

Har møttes flere ganger, da han ofte er i nabobyen i helger osv. Men nå er det vel kanskje 1,5 måneder siden sist.

Det er veldig vanskelig å avtale eksakt møte, da han jobber og jeg studerer og har eksamen om ikke så veldig lenge. Og er ikke så keen på å avtale møter for neste år, om du skjønner. :)

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan man ikke kan finne tid til sånt dersom man virkelig vil, men ok ;) Jeg tar glatt buss i ti timer i strekk for å besøke kjekkasen min. Det handler om prioritering, men det er jo selvsagt ditt valg :)

Skrevet

TS her.

Steinar40, har lagt merke til innleggene dine her inne. Hva er det du er så bitter for? Avstanden skal ikke du bekymre deg for, for det takler vi fint. Har ingenting med spørsmålet mitt å gjøre.

Jeg er 20, men er utrolig dårlig på å sende meldinger osv. Liker best face2face, men noen ganger må man jo ty til andre metoder...

Jeg bekymrer meg ikke for deg overhode.

Jeg gir deg bare et godt råd som du burde følge hvis du er/var smart.

Et godt råd du like godt kunne fått av faren din.

Skrevet

Jeg kan ikke helt skjønne hvordan man ikke kan finne tid til sånt dersom man virkelig vil, men ok ;) Jeg tar glatt buss i ti timer i strekk for å besøke kjekkasen min. Det handler om prioritering, men det er jo selvsagt ditt valg :)

Joda, men saken blir litt verre når han jobber offshore. Finnes grenser for hvor jeg kan dukke opp ;)

Skrevet

men han er vel ikke offshore hele tiden?

Burde vel fått til en date eller noe da, om han bor i nabobyen, han har vel bil?

Du kunne vel skrevet en melding "hei :) Lenge siden, hvordan går det?" og bare ta det derfra... så ser du hva han svarer, og hvis han er positiv, så kan du jo gjerne skrive "tenkte det var en stund siden vi har sett hverandre, keen på å møtes en dag og catch up? ;)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...