Gå til innhold

Svar ærlig på dette damer

Noen spørsmål jeg må spørre om   

20 stemmer

1. 1. I i fra det jeg har fortalt i teksten, ville du hatt en sånn mann?

2. 2. Er det et stort handycap at jeg kommer fra bondegård oppi dalom? (Understreker at det er ikke sikkert at jeg kommer til å drive med gårdsdrift?

3. 3. Du ser at jeg ikke har barn fra før av siden jeg er 37 år.Hva hadde du tenkt da?

• Hurra! Enderlig en mann som jeg kan få barn med dersom alt kunne ha fungert
    • Jeg hadde sett på han som SÆR og STORT EGO
      0
    • Jeg hadde kommet til å spurt og gravd hvofor det hadde vært slik
    • Vet ikke hva jeg skal tro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er at jeg 37 år, har hatt bare en kjærste i et år (det endte med at det klikka fullstendig for vedkommende), jeg har ikke barn, kommer fra bondegård på landet (dvs tre timers kjøring fra Oslo), kartiserer meg som ærlig og snill, hobby og jobb sklir mye over hverandre, har et varmt hjerte for de jeg liker og er glad i og ikke minst jeg tar dagene som de kommer. Med andre ord jeg har som livsmotto: "Smil til verden og den smiler tilbake" og "vær deg selv for det er ingen andre som er det. Og jeg venter på at drømmedama mi skal komme slik at jeg får en livsledsager for resten av livet som jeg kan dele alt med. Alt fra barn til hopp i :sengekos: .

I den forbinelse så har jeg noen spørsmål som jeg ønsker at dere må svare ærlig på. Og har dere andre kommentarer også så kom med det.For siden jeg har nå vært singel i 36 år og opplevd kjærlighetens forside og ikke minst bakside så har jeg tenkt at dette skal jeg rette på. For jeg årker ikke å være alene i minst 40 år til.

Som sagt kom gjærne med kommentar også. For nå lytter jeg og skal ta det med i videre "jakt" etter å finne den som vil ha meg.

PS!Jeg er ikke homse og heller ikke noe annet skummelt.Kort sagt jeg er mann på 37 år og håper på å finne lykken.

Her kommer spørsmålene.Og svar ærlig:

Videoannonse
Annonse
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

I i fra det jeg har fortalt i teksten, ville du hatt en sånn mann?

Ja.

Er det et stort handycap at jeg kommer fra bondegård oppi dalom? (Understreker at det er ikke sikkert at jeg kommer til å drive med gårdsdrift?

Nei, ikke så lenge vi kunne besøkt hverandre med jevne mellomrom og sendt meldinger eller ringt. Bondegård har jeg ingenting imot.

Du ser at jeg ikke har barn fra før av siden jeg er 37 år.Hva hadde du tenkt da?

At du ikke vil ha barn, ikke er klar for det eller ikke har finni ei dame du vil ha barn med¨.

Du virker som en koselig mann hvertfall.

:)

Endret av mortem
Skrevet (endret)

Nå er jeg bygdejente selv, så det skremmer meg ikke med verken gård eller dyr ;)

Du må nok bare vente på at den rette dama dukker opp, hun er der ute et sted ;)

Og husk at rette jenta for DEG tar deg sem du er :jepp:

Klart det hjelper å ikke vere 100% gårdsgutt og se at der er en verden utenfor skigarden da ;)

...og det at noen ikke har barn enda er det da vel ingen som tenker noe over. Betyr jo bare at du har ventet på den rette og det er utelukkende positivt ;)

Endret av Ruccola
Skrevet

Jeg svarte vet ikke på alle punktene, siden jeg ikke føler at jeg vet nok om deg til å kunne svare på dem. Det er ingenting i teksten som gjør deg uaktuell, men siden "vet ikke" var et alternativ, passet det allikevel bedre. At du er fra bondegård er ikke i seg selv negativt, men siden du legger så stor vekt på det, føler jeg at det må være en grunn til det? På det siste spørsmålet valgte jeg "vet ikke" fordi det ikke fantes noe passende alternativ. Jeg synes ikke det er negativt at du ikke har barn ennå. Heller barnløs, enn en uønsket unge fra et tidligere mislykket forhold.

Skrevet

Jeg svarte nei på om jeg ville hatt "en sånn mann", men kun basert på hvor du er bosatt og ønsker å bli(?). Jeg kunne aldri slått meg ned tre timer utenfor Oslo. Ellers ville det bare vært et pluss for min del at du ikke har barn, og antall forhold er ikke av betydning for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...