power pus Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Noen som har gått på Lundheim Folkehøgskole på Moi? Har vurdert å søke, fordi en kompis sa han har fåttt venner for livet det året han gikk der, fantastisk reise til Beijing og mange spennende fag. Noen her inne som har tatt et år eller flere på den skolen? Fortell gjerne
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #2 Skrevet 13. november 2011 Jeg har gått der. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Dette var før de moderniserte seg litt, så det virker som de har bedre linjer nå. Du må være veldig åpen! Skolen er tilrettelagt for mennesker med fysiske funksjonshemminger, noe som i og for seg er veldig positivt. Jeg tror alle de som hadde en fysisk funksjonshemming hadde et perfekt år. Problemet er at skolen var bedre tilrettelagt for dem enn den var for oss funksjonsfriske.. Vi fikk få utfordringer, følte oss veldig passet på osv. Skolen var i tillegg veldig kristen, jeg ville nok heller valgt en frilynt skole. De har mange spennende fag, fantastiske reiser og fine folk på andre skoler også, så jeg ville nok valgt en annen skole enn Lundheim hvis jeg kunne valgt på nytt.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Dette lurer jeg også på... Anonym poster: 8065acc153e99a7569f2981731fdaad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå