Violetsky Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 (endret) Jeg har veldig glatt hår med litt fall i. Men jeg har ett hårstrå som er ganske grovt og krøllete. Hver gang jeg napper det ut vokser det bare ut igjen. Det er ikke akkurat noe stort problem for meg, men jeg er litt nysgjerrig på hvorfor jeg får dette ene hårstrået. Noen som vet? Endret 12. november 2011 av Rosa Pute
Avalon Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Jeg har også hår med fall i, men bakerst i nakken har jeg en bitteliten håndfull av en korketrekker
Violetsky Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2011 Det ene hårstrået mitt er helt annerledes enn en korketrekker, det er grovt og stivt, men veldig krøllete, omtrent som skjegg. (bare at det er på toppen av hodet så klart ) Jeg lurer sånn på hvordan det har blitt sånn.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Grå hår oppfører seg akkurat som du beskriver, så det er nok et sånt. En kan begynne å få dem ganske tidlig.
Violetsky Skrevet 12. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 12. november 2011 Grå hår oppfører seg akkurat som du beskriver, så det er nok et sånt. En kan begynne å få dem ganske tidlig. Ojsann Det var da vel tidlig, jeg er bare i midten av 20 åra. Det ene hårstrået er helt lik farge som resten av håret da, så vi får håpe det holder seg sånn
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Ojsann Det var da vel tidlig, jeg er bare i midten av 20 åra. Det ene hårstrået er helt lik farge som resten av håret da, så vi får håpe det holder seg sånn Jeg er bare 23 og har to stykker. Frisøren sier at det er grå hår og at det er ganske vanlig å begynne å få dem tidlig, men det tar mange år før hele håret blir grått altså! Selvfølgelig er de midt oppe på hodet der jeg kan se dem godt.
babord Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Jeg har noen sånne...men de er ikke grå, heller mørkere enn resten av håret.
Viljaa Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Haha, jeg har ETT sjeggstrå på haka! Kommer alltid tilbake, samma hvor mye jeg napper. WHY!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg har også sånne og napper de ut. De skiller seg veldig fra resten av håret ved at de er mye grovere, nesten som skjegg/kjønnshår, ja. Men mine er mørkere enn resten av håret da, nesten svarte. Fikk de i begynnelsen av 20årene jeg også.
Violetsky Skrevet 13. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 13. november 2011 Så "morsomt" at det er flere som har det slik! Jeg har liksom aldri hørt om det før Mitt vises heldigvis ikke, da det er under alt det andre håret og jeg napper det ut når det er 2-3 cm. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå