Gjest linsina Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Skulle egentlig komme en heit fyr til meg ikveld, hadde kledd meg ordentlig sexy , men så skjedde det noe slik at han ikke fikk kommet Blir vel en real koserunde på meg selv ikveld da... Flere som har opplevd dette eller? Det er SÅÅÅ kjedelig når man har gledet seg!
Gjest NozMonster Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 åffer gidder du å la han sette en stopper for at du skal ha en artig kveld? gå ut å ha det artig, så kan han heller bare ha det så godt!
Gjest linsina Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 åffer gidder du å la han sette en stopper for at du skal ha en artig kveld? gå ut å ha det artig, så kan han heller bare ha det så godt! Kunne jo gått ut, men er sliten etter en lang dag på jobb, så er like greit å bare kose seg hjemme foran tvn
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Hadde det likedan i går, og var sååå klar... skuff
Gjest linsina Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Hadde det likedan i går, og var sååå klar... skuff Stakkars oss
Adonis Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 åffer gidder du å la han sette en stopper for at du skal ha en artig kveld? gå ut å ha det artig, så kan han heller bare ha det så godt! Noen holder seg kanskje til en av gangen?
Rusken Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Noen holder seg kanskje til en av gangen? Er ikke sikkert hun mente at ts skulle ut å ha sex med en annen. Synes det var en god idè jeg, kjipt å føle seg så fin også er det ingen som får se.. Ring en venninne!
Gjest Raindrops Skrevet 13. november 2011 #8 Skrevet 13. november 2011 Jeg har hatt det sånn hele helgen, siden han sa hver dag at han kanskje fikk fri. Riktignok kom jeg aldri så langt at jeg kledde meg opp, men antrekket var planlagt, håndjern og tau funnet frem og jeg har finpusset meg selv fra topp til tå. Neste gang han KANSKJE kommer hjem gidder jeg ikke å barbere meg engang, faen jeg er så snurt
Gjest linsina Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg har hatt det sånn hele helgen, siden han sa hver dag at han kanskje fikk fri. Riktignok kom jeg aldri så langt at jeg kledde meg opp, men antrekket var planlagt, håndjern og tau funnet frem og jeg har finpusset meg selv fra topp til tå. Neste gang han KANSKJE kommer hjem gidder jeg ikke å barbere meg engang, faen jeg er så snurt Akkurat samme med meg! Hadde omtrent ikke igjen ett eneste hår på kroppen... Hadde på meg supersexy undertøy, lagt frem diloen og ventet på at han skulle komme med håndjern og glid ...
Gjest linsina Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 Er ikke sikkert hun mente at ts skulle ut å ha sex med en annen. Synes det var en god idè jeg, kjipt å føle seg så fin også er det ingen som får se.. Ring en venninne! Hadde nok blitt feil å fått besøk av ei venninne i det antrekket jeg hadde på meg
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 Hadde gjort det samme som deg i dag. Men neida, kjæresten kom ikke han.. Den ENE gangen man manner seg opp og stiller opp i korsett med strømpeholdere og strømper. La det langt inn i skapet og kommer ikke til å bruke det med det første.
Gjest linsina Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 Hadde gjort det samme som deg i dag. Men neida, kjæresten kom ikke han.. Den ENE gangen man manner seg opp og stiller opp i korsett med strømpeholdere og strømper. La det langt inn i skapet og kommer ikke til å bruke det med det første. Akkurat det jeg hadde på meg også Faen ta mannekjøtt Er ikke ofte man tør å ha på seg noe sånt!
Gjest snoopy_93 Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Akkurat det jeg hadde på meg også Faen ta mannekjøtt Er ikke ofte man tør å ha på seg noe sånt! Ihvertfall ikke med dårlig selvtillit. Sist jeg gjorde noe sånt (som han sa jeg kunne gjøre som han synes var sexy) kom jeg ut av badet med kun et håndkle rundt meg. Alt han gjorde var å se litt dumt på meg, smile rart og snu seg tilbake til Tv'n. HURRA! Vurderer å sy et korsett til tv'n eller bilen hans i stede.
Gjest linsina Skrevet 14. november 2011 #14 Skrevet 14. november 2011 Ihvertfall ikke med dårlig selvtillit. Sist jeg gjorde noe sånt (som han sa jeg kunne gjøre som han synes var sexy) kom jeg ut av badet med kun et håndkle rundt meg. Alt han gjorde var å se litt dumt på meg, smile rart og snu seg tilbake til Tv'n. HURRA! Vurderer å sy et korsett til tv'n eller bilen hans i stede. Teit fyr Når dama kler seg fint eller utfordrene så er det rett i senga
AnonymBruker Skrevet 14. november 2011 #15 Skrevet 14. november 2011 Jeg har hatt det sånn hele helgen, siden han sa hver dag at han kanskje fikk fri. Riktignok kom jeg aldri så langt at jeg kledde meg opp, men antrekket var planlagt, håndjern og tau funnet frem og jeg har finpusset meg selv fra topp til tå. Neste gang han KANSKJE kommer hjem gidder jeg ikke å barbere meg engang, faen jeg er så snurt Akkurat samme med meg! Hadde omtrent ikke igjen ett eneste hår på kroppen... Hadde på meg supersexy undertøy, lagt frem diloen og ventet på at han skulle komme med håndjern og glid ... Nå klarer dere å få flere frustrerte her
Lutetium 71 Skrevet 14. november 2011 #16 Skrevet 14. november 2011 (endret) Nå klarer dere å få flere frustrerte her Du sier ikke det? Endret 14. november 2011 av Lutetium 71
Gjest Katten. Skrevet 14. november 2011 #17 Skrevet 14. november 2011 Når jeg kommer ut av dusjen og gjør heikopteret, så blir det ikke noe på meg heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå