AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 2 uker siden: han dumper meg helt ut av det blå. Han har datet en annen og vil satse på henne.... Jeg er småforelsket,og savnet er stort. Har jo tross alt datet 1/2 år. Så...tar han kontakt igjen denne uken. Han angrer, prater om å ta feil valg... Hører at han angrer,han forstår at jeg skjønner... Han sier for første gang at han er glad i meg.. Jeg sier at jeg er glad i ham - han sier han er så glad at han nesten gråter. Jeg ER glad i ham. Han har mast de siste dagene,og vi skal møtes imorgen. Skal jeg bare sette alle kluter til -vise ham hva jeg føler... ...eller holde litt tilbake?? Noen kloke hoder her inne ikveld omvil synes litt med meg?
Vinterstjerne Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Jeg er for å gi mennesker en ny sjanse. Av og til må vi miste det vi har, for å innse og sette pris på hva vi faktisk hadde. Følg magefølelsen og hjertet ditt.
Steinar40 Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Ta det litt med ro og se om han plutselig ombestemmer seg igjen. La han vise deg hva han vil. Over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå