AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 men det er jo bare Halloween 1 gang i året Og da kler man seg som oftes ut som noe skummelt. Blod og gørr. Skulle ønske jeg ble invitert på et maskerade ball, med store kjoler, enormt hår og mystiske masker Jeg har så altfor mange ideer til kostymer og masker og ansiktsmaling etc etc at det bare ikke holder med å kle seg ut 1 gang i året Noen flere der ute som meg? Som allerede har begynt å planlegge neste halloween?
Gjest shirelle Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Start en youtube-kanal med sminketips og sånn du kan faktisk bli rik av det hvis du er god og får mange treff ^_^
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Hehe joda, sikkert gøy det Men er ikke spesielt flink, blir bra når jeg gjør det, men det er liksom helt tilfeldig, er nok mange andre på youtube allerede som er 100 ganger flinkere. Men er det ikke noen som har slike maskerade-masker på nyttårsaften?
Gjest shirelle Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Hehe. Du kan jo arrangere en kostymefest selv da. Så får du velge tema også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå