Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #481 Del Skrevet 23. juli 2012 Nå holder jeg på med den 4 maskinen med klær! målet mitt er å ha NADA i skittentøyskurven når vi flytter! For av en eller annen grunn hoper deg seg grådig opp hos oss.. tror kanskje vi er litt bruk og kast-typer. Kanskje jeg skal dobbeltsjekke klærne som ligger i skittentøyet Akkurat nå har jeg begynt å glede meg liiiitt til å sitte barnevakt. Minstejenten gråt så tårene sprutet da foreldrene gikk i dag. Og hun kommer nok til å gråte når A drar for å trene. Men jeg har bedt de finne fram en film som de kan se mens jeg lager pannekaker til de. Jeg hadde likt det om jeg var liten Ellers sitter jeg å ser litt på kartet om hvor de forskjellige tingene på Flekkerøy er. Tror ikke at det er mer enn 6-700 meter til busstoppet og butikken fra der vi skal bo. Men hvor lang tid det tar å gå vet jeg ikke. Så smart er jeg faktisk ikke. Ikke i det hele tatt. Det er en grunn for at jeg fikk 2/3 i matte Jaja..humøret har steget i løpet av dagen, og det er jo kanon, så da tenker jeg å surfe litt videre på das internett etter både ditt og datt! Shallabais! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 23. juli 2012 #482 Del Skrevet 23. juli 2012 Nå holder jeg på med den 4 maskinen med klær! målet mitt er å ha NADA i skittentøyskurven når vi flytter! For av en eller annen grunn hoper deg seg grådig opp hos oss.. tror kanskje vi er litt bruk og kast-typer. Kanskje jeg skal dobbeltsjekke klærne som ligger i skittentøyet Akkurat nå har jeg begynt å glede meg liiiitt til å sitte barnevakt. Minstejenten gråt så tårene sprutet da foreldrene gikk i dag. Og hun kommer nok til å gråte når A drar for å trene. Men jeg har bedt de finne fram en film som de kan se mens jeg lager pannekaker til de. Jeg hadde likt det om jeg var liten Ellers sitter jeg å ser litt på kartet om hvor de forskjellige tingene på Flekkerøy er. Tror ikke at det er mer enn 6-700 meter til busstoppet og butikken fra der vi skal bo. Men hvor lang tid det tar å gå vet jeg ikke. Så smart er jeg faktisk ikke. Ikke i det hele tatt. Det er en grunn for at jeg fikk 2/3 i matte Jaja..humøret har steget i løpet av dagen, og det er jo kanon, så da tenker jeg å surfe litt videre på das internett etter både ditt og datt! Shallabais! Du er ikke den eneste som vasker litt klær...kjører to maskiner selv akkurat nå.. Rart hvor mye skittentøy det kan bli av kun to personer! Film og pannekaker høres helt topp ut! Kan jeg spørre hvor du er i syklusen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #483 Del Skrevet 23. juli 2012 Du er ikke den eneste som vasker litt klær...kjører to maskiner selv akkurat nå.. Rart hvor mye skittentøy det kan bli av kun to personer! Film og pannekaker høres helt topp ut! Kan jeg spørre hvor du er i syklusen din? Ja, det er faktisk veldig rart! TENK hvor mye det blir når vi er 3 personer Selvfølgelig kan du spørre om det Jeg er på dag 25 i syklusen min. Min forrige varte i 33 dager. Så det er det jeg tar utgangspukt i nå. Hatt veldig ustabile sykluser hittil. Den lengste var på 47(!!) dager. Så 33 er jo bare barnemat Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Littleangel66 Skrevet 23. juli 2012 #484 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja, det er faktisk veldig rart! TENK hvor mye det blir når vi er 3 personer Selvfølgelig kan du spørre om det Jeg er på dag 25 i syklusen min. Min forrige varte i 33 dager. Så det er det jeg tar utgangspukt i nå. Hatt veldig ustabile sykluser hittil. Den lengste var på 47(!!) dager. Så 33 er jo bare barnemat Du da? 47 dager?? Oj! Ustabil syklus ja! Når skal du starte testingen da? (Venter i spenning!) Jeg er i dag på dag 10 i syklusen min, min forrige syklus var min første etter p-pilleslutt, og den var på 37 dager! Spent på hvordan denne syklusen blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 23. juli 2012 #485 Del Skrevet 23. juli 2012 Ja,jeg har lest om folk som merker det bare noen dager etter... Jeg har ikke barn fra før Teste nå på mandag? I dag? Det tror jeg ikke at jeg tør Nei neste mandag (hvis jeg ikke har tenkt feil, jeg har ikke lest så veldig langt bakover), jeg skrev dette i dag Er ikke noe poeng i å teste seg i dag, vent å se om mensen kommer og gjør den ikke det så test deg Noen får positiv teste opptil 3 dager før forventet mensen, mens jeg opplevde å ikke få positiv teste før ca en uke etter forventet mensen, det kommer an på når kroppen begynner å produsere det gravid-hormonet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 23. juli 2012 #486 Del Skrevet 23. juli 2012 Nei neste mandag (hvis jeg ikke har tenkt feil, jeg har ikke lest så veldig langt bakover), jeg skrev dette i dag Er ikke noe poeng i å teste seg i dag, vent å se om mensen kommer og gjør den ikke det så test deg Noen får positiv teste opptil 3 dager før forventet mensen, mens jeg opplevde å ikke få positiv teste før ca en uke etter forventet mensen, det kommer an på når kroppen begynner å produsere det gravid-hormonet. ja, det var mer logisk. Tenkte litt feil da jeg leste det:) Nå har meg,A og de 3 ungene inntatt pannekaker og hjemmelaget jordbærsyltetøy! Nå er jeg jammen meg mett:) Nå skal vi sette på en film når ungene har blitt enige om en. Jeg håper det blir Rattatoullie! Ha en deilig kveld videre,skjønne mennesker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. juli 2012 #487 Del Skrevet 23. juli 2012 Håhh! Ser den, at det blir MYE tøy etter 2 voksne.. Også med en liten baby oppå der igjen.. Ha en herlig kveld med koselig film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. juli 2012 #488 Del Skrevet 24. juli 2012 Da var gårsdagen over, og det var ikke så gale som jeg hadde sett for meg Hun yngste er bare 3 år og den mest deiligste skapningen! Hun hjalp meg med å lage pannekakerøre, skrelte jordbærene for meg og sang bursdagssangen til meg, selv om jeg ikke har bursdag før til vinteren:fnise: Da vi var litt inni filmen vi så, la hun seg ned på sofaen for å sove. Da spurte jeg henne om vi skulle gå opp å lese en bok i sengen. Da nikket hun bare. Så jeg bærte den lille kroppen hennes opp på badet, pusset tennene, og da hun skulle ta på seg pysjen, var hun så trøtt at hun var på vei til å ta den på over klærne Vi leste en bok som het: "Gjett hvor glad jeg er i deg" som handlet om lille Hare Hassebrun og store hare hassebrun! Så sånn var det. De eldste ungene la seg etter filmen, selv om de ikke var "trøtt i det heeeeele tatt"! Nå er jeg tilbake hos mamma for å vaske mere klær. Min kjære lillepus ligger ved siden av meg og koser seg etter å ha vært ute i heeeele natt! Ellers, er jeg bittelitt øm i brystene i dag. Vet ikke om det er fordi jeg har ligget på magen i natt eller noe. Har ikke så store frontlykter at det skal gjøre en forskjell , da.. Men velger å tro at det er det eller bare innbilning. Fikk også litt sting i magen i morges. Men det kan hende det er fordi.. at..nei.. jeg vet ikke. Men velger igjen å tro at det ikke er noe. Her fornektes det som kan fornektes kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 24. juli 2012 #489 Del Skrevet 24. juli 2012 Så koselig det hørtes ut med barna Er så deilig når alt går på rutine! Ett råd, uansett hva og hvor mye du kjenner: Slapp av og kos deg. Ikke stress. Dersom det er et befruktet egg inni der, så trenger det kjærlighet. Kroppen trenger uansett kjærlighet, så bare flyt med og nyt dagene fremover Du har sikkert skrevet det, men når skal dere flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. juli 2012 #490 Del Skrevet 24. juli 2012 Så koselig det hørtes ut med barna Er så deilig når alt går på rutine! Ett råd, uansett hva og hvor mye du kjenner: Slapp av og kos deg. Ikke stress. Dersom det er et befruktet egg inni der, så trenger det kjærlighet. Kroppen trenger uansett kjærlighet, så bare flyt med og nyt dagene fremover Du har sikkert skrevet det, men når skal dere flytte? Ja, tiden går så fort uansett føler jeg nå.. så stressingen får jeg ta meg av når det passer seg bedre:) Vi skal flytte nedover den 10 eller 11. august! Familien min blir med nedover med oss også skal vi til dyreparken:) Blir koselig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmeren Skrevet 24. juli 2012 #491 Del Skrevet 24. juli 2012 Høres ut som du har hatt en koselig dag i dag! Fornekting høres meget kjent ut disse dager foresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 24. juli 2012 #492 Del Skrevet 24. juli 2012 Høres ut som du har hatt en koselig dag i dag! Fornekting høres meget kjent ut disse dager foresten Ja, har hatt en ganske så bra dag:) Nå ser jeg på "Muriels Wedding". Utrolig tidig film Ja, fornektelse er en fin oppfinnelse. Det kan dempe et evt. en lei test:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 25. juli 2012 #493 Del Skrevet 25. juli 2012 Tilbake hos mamma for å vaske mer klær.. har en helt middels dag i dag. Kanskje under middels.. A spurte om vi skulle sove på hytten deres i natt sammen med søsteren, svogeren og de tre barna + hunden. Jeg sa at jeg ikke hadde så veldig lyst å sove der, men at vi godt kunne reise ut i dag. Jeg sa jeg ikke ville sove der fordi jeg synes det er litt for mange folk der ute....og at jeg bare ikke har lyst. Han ble sur, jeg ble sur og bare kjørte. Jeg er kanskje urimelig, men han spurte meg og jeg svarte. Men i det jeg stormet ut sa jeg at vi bare kunne ligge der hvis det skulle være sånn. Mest sannsynlig er det meg som er urimelig. Men det er ikke så gode senger der ute og vi må ligge på et liiiite rom med etasjesenger.. med tynne madrasser. Æsj ..uff.. jeg vet ikke.. nå tror jeg bare at jeg er en komplett idiot Til tider tenker jeg at jeg faktisk er en dårlig kjæreste....sånn som nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 25. juli 2012 #494 Del Skrevet 25. juli 2012 Foressten drømte jeg i natt at jeg var på et svært skip med en venninne. Og hun ble plaget av et morderisk gjenferd som jeg også kunne høre, men ikke kunne se. Utenfor kom det en stor tsunami, men den lagde bare noen vodlsomme bølger. (Noe av det verste jeg vet er sånne vann-drømmer. Helt siden jeg var liten har jeg vært redd for at det kommer en stor bølge over der jeg er). Etter "tsunamien" gikk jeg inn på badet for å ta et bad. Og mens jeg badet, merket jeg at det var mange små gulldisker i vannet. Og ikke nok med det, det var også et par store svømmere der (les:sperm). De hadde noen slags vinger, og hadde lysende neon-farger. Jeg hoppet ut av badekaret og prøvde å ta bilde av det i det jeg var på vei ut døren, og da var det som om hele baderommet var fylt med glittrende vann og både spermen og fiskene fløt rundt i rommet. Og PLUTSELIG kom det en gedigen flaggermus mot meg. Så jeg fikk bare bilde av flaggermusen som skulle til å angripe meg før jeg lukket igjen døren. FYTTI HE#&¤"%, for en ekkel drøm det var!!! Jeg var helt utmattet da jeg prøvde å stå opp i morges... æsj æsj æsj.. sperm med neonfarger..... Hvis noen vil prøve å tyde denne drømmen er det bare å slå seg løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. juli 2012 #495 Del Skrevet 25. juli 2012 Du har absolutt lov til å si at du ikke har lyst til å sove der. Ingen skal bestemme at du skal sove der hvis du ikke har lyst. Alle dager er forskjellige, sånn er det bare. Det mener jeg! Min kjære og jeg har snakket om slike ting som dette. Og vi er enige om at vi skal ta hensyn til hverandres ønsker, og være med å stille opp - men ikke hele tiden, og heller ikke til enhver pris. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Den drømmen din hørtes helt syk ut..! Gøy med litt action! Uffamei!! Sender deg litt solskinn over eteren, og håper du blir i bedre humør etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 25. juli 2012 #496 Del Skrevet 25. juli 2012 Du har absolutt lov til å si at du ikke har lyst til å sove der. Ingen skal bestemme at du skal sove der hvis du ikke har lyst. Alle dager er forskjellige, sånn er det bare. Det mener jeg! Min kjære og jeg har snakket om slike ting som dette. Og vi er enige om at vi skal ta hensyn til hverandres ønsker, og være med å stille opp - men ikke hele tiden, og heller ikke til enhver pris. Har man ikke lyst, så har man ikke lyst. Den drømmen din hørtes helt syk ut..! Gøy med litt action! Uffamei!! Sender deg litt solskinn over eteren, og håper du blir i bedre humør etterhvert Hei på deg:) Ja, ble i bedre humør når jeg satt meg ned ved pianoet og begynte å spille litt Kall meg krakk, men jeg har spilt julesanger og gleder meg allerede til jul ! Vi skal reise utover der i 5-tiden.. så får vi se hva vi gjør. Hvis han absolutt har lyst til å sove der i natt kan vi gjøre det. Tror han har lyst å tilbringe litt tid med familien før vi flytter. Så det forstår jeg jo. Ja, herregud.. det var en rar drøm. Noen sier at man drømmer om det man har sett i det siste. Men jeg har jo ikke sett et skip, tsunami, flaggermus osv osv... Blir sliten av å drømme så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. juli 2012 #497 Del Skrevet 25. juli 2012 Ingenting er bedre enn å spille litt når man er trist og lei! Da kommer humøret i en fei Veitu, jeg gleder meg til jul jeg også Kos dere masse på tur, Adeline!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. juli 2012 #498 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva er din yndlings julesang, forresten? Min er "det hev ei rose sprunge" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 25. juli 2012 #499 Del Skrevet 25. juli 2012 Hva er din yndlings julesang, forresten? Min er "det hev ei rose sprunge" Å! Den har jeg faktisk ikke hørt! Den må jeg få høre:) Jeg er veldig glad i "the christmas song" og O helga natt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 25. juli 2012 #500 Del Skrevet 25. juli 2012 Å! Den har jeg faktisk ikke hørt! Den må jeg få høre:) Jeg er veldig glad i "the christmas song" og O helga natt:) Har du ikke hørt den?!?! Oi... Time to listen to it, sistah! Har sunget den ved mange anledninger, jeg blir aldri lei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå