Frufly Skrevet 31. juli 2012 #561 Del Skrevet 31. juli 2012 Du er god som greier å være så positiv selv om TR kom. Håper neste mnd bringer lykke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 1. august 2012 #562 Del Skrevet 1. august 2012 Lykke til med sengekos annenhver dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 1. august 2012 #563 Del Skrevet 1. august 2012 Tror du vi er dekket om vi har oss annenhver dag fra dag 6 eller noe i syklusen? HAHa! Tror gubben kommer til å bli sliten med den lange syklusen jeg har Oh yeah, fra dag 6 tror jeg dere definitivt skal treffe EL. God humping.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 1. august 2012 #564 Del Skrevet 1. august 2012 Thank you! Da går vi for det! Nå sitter jeg på kjøkkenet og spiser en laktosefri yoghurt og er småkvalm. Det er noe inni kjøleskapet som har fordervet og det lukter gamle baller! Jeg sovner forresten.ikke før 5 i morges! Jeg som har vært så trøtt i det siste fikk.plutselig ikke sove om selv livet sto på spill! Min kjære kom hjem fra byn rundt da jeg sovnet..og med en gang han fikk å la seg,sovnet jeg. Hehe. Nå venter jeg på at venninnen min skal.komme å hente meg! Jeg tør ikke kjøre til hytten selv.... det er svingete opp ett fjell. Litt som Flåklypa, bare uten sjansen for å dø på vei opp:p Tror frykten sitter litt igjen fra da jeg var liten og gjemte meg under et teppe da vi kjørte opp...men det er aldri så gale som jeg husker det! Det er bare psykisk... Hehe Jeg har forresten bestilt megen pc! Gjorde det i går! Hp pavilion 2011 ett eller annet...og jeg håper den har kommet fram til fredag! Så nå er jeg klar for skolen :-) Nå kommer jeg ikke til å være aktiv her inne før på fredag, da det er null dekning på hytten. (deilig) Så inntil da får dere ha noen herlige dager <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 1. august 2012 #565 Del Skrevet 1. august 2012 God hyttetur! Og lykke til denne pp, håper virkelig at det klaffer for dere nå! Jeg fikk heller ikke sove noe særlig i natt, så unna meg en ordentlig moccakaffe til frokost. Så nå gjesper jeg en del, men holder meg i hvertfall våken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 1. august 2012 #566 Del Skrevet 1. august 2012 God tur på hytta. Kos deg og nyt tilværelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 1. august 2012 #567 Del Skrevet 1. august 2012 God tur, Adeline! Kos deg max!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 1. august 2012 #568 Del Skrevet 1. august 2012 Kos dere masse på hytta! Det må være avslappende uten dekning. Og gratulerer med ny pc! Kjekt å starte skoleåret med en ny datamaskin kan jeg tenke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 4. august 2012 #569 Del Skrevet 4. august 2012 Håper du har hatt det fint på hyttetur, og at du får en super helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 6. august 2012 #570 Del Skrevet 6. august 2012 Hallo, godtfolk! Da var jeg hjemme igjen etter hyttetur og masse kos! Vi har gått på tur og badet i vannet (iiiiskaldt), blitt bitt av klegg, sett på film og bare kost oss masse sammen På fredagen var jeg med en venninne på et vors og reiste hjem når de andre skulle på byn. Deilig. På lørdag, var jeg med tanten min her hos oss, hvor vi koste oss og drakk vin:) Nå har flyttehelvete begynt og vi reiser nedover på søndag sammen med min mor, far og brødre! Og nååå...etter bæring av esker og svetting, sitter jeg med min nye pc! Woooho!! Neste stopp: Deres dagbøker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakaoen Skrevet 6. august 2012 #571 Del Skrevet 6. august 2012 Det er bra du har kost deg på tur Og velkommen tilbake til dataverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 6. august 2012 #572 Del Skrevet 6. august 2012 (endret) Ja, huff! Nå har jeg sittet her siden jeg skrev det forrige innlegget Nå har jeg også sett en film, da. Så har ikke baaare sittet forran denne skjermen :P Men til topic! Nå er dette altså min tredje dag med pergotime! WOho! Så nå får vi se om det blir noe klaff denne måneden da. Håpe, håpe, håpe! Og så off topic igjen: Kjæresten min er så herlig, altså! Når jeg sitter å skriver her i dagboken min og deres er det liksom min private lille verden. Og så i dag når jeg satt å skrev, så så han på akkurat det ene ordet jeg hadde skrevet Og jeg snur meg og sier at han ikke får lov til å se. Og så sier han: Nei, nei, jeg leste ikke hva du skrev. "Fint", sa jeg "for dette er praivat vettu". Ikke det at jeg skriver noe pikante greier om ditt og datt, men.. ja, det er liksom min lille verden. Så sa han at dette var min private stund og sa at han vet at han ikke "får lov" til å lese. Han hadde vel fått lov om det var så veldig viktig for han da, men det er fint å ha sin lille stund her på KG:) Og han er herlig som skjønner det Hoy! Nå er klokken halv to, jo! Dette er alt for sent! Hehe Endret 6. august 2012 av Adeline*Jouvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathrineMic Skrevet 7. august 2012 #573 Del Skrevet 7. august 2012 Oi. Spennende at du er igang med pergo! Godt at dere fant det ut såpass "tidligt" da!! Håper det ellers går bra med deg, så krysser jeg fortsatt fingrene for deg at det går denne gang Det er vell ikke lenge til EL heller nå tenker jeg, så er jo bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sullå Skrevet 7. august 2012 #574 Del Skrevet 7. august 2012 Lykke til med denne månedens prøving! Skal krysse alt jeg har! Og for en herlig kjæreste du har ja, godt at vi kan ha vårt eget private sted her inne! Særlig du som er prøver, tenk om du skulle sagt alt du tenker og føler til din kjære, da hadde han nok blitt sprø! Neida Men det er godt med en side som dette likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest janne89 Skrevet 7. august 2012 #575 Del Skrevet 7. august 2012 Så gøy da: Jeg er også 23 år og vi begynte og prøve rundt jul i fjor. Ble gravid i slutten av januar og fikk SA i april:/ Som jeg da håper at ingen andre må gå igjennom!! Men jeg gir ikke opp og nå er jeg gravid i 3 uke og denne gangen så skal jeg få tidlig UL slik at jeg vet alt er greit før jeg forteller det til noen som helst. Er kun min folovede som vet noen ting om dette:) Det er helt fantastisk og gå gravid selv om det er noen små ting man kunne gått for uten:P Jeg håper alt går bra med deg og jeg merket at når jeg minst forventet det så skjedde det. Hvis jeg tenkte for mye på det så var det akkurat som om det ikke ville skje men når jeg bare slapp meg litt løs og tenkte når det skjer så skjer det. Og da skjedde det:P Men du får ha masse lykke til og ta masse vare på deg selv:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adeline*Jouvin Skrevet 8. august 2012 #576 Del Skrevet 8. august 2012 Oi. Spennende at du er igang med pergo! Godt at dere fant det ut såpass "tidligt" da!! Håper det ellers går bra med deg, så krysser jeg fortsatt fingrene for deg at det går denne gang Det er vell ikke lenge til EL heller nå tenker jeg, så er jo bare å kjøre på Ja! Nå er jeg på dag 4, så har bare i morgen igjen:) MEN! Jeg har mistet noen tabletter..så jeg har ikke nok til i morgen! Så da er jeg nødt til å kjøpe enda en pakke i morgen..bare fordi jeg er en vims Lykke til med denne månedens prøving! Skal krysse alt jeg har! Og for en herlig kjæreste du har ja, godt at vi kan ha vårt eget private sted her inne! Særlig du som er prøver, tenk om du skulle sagt alt du tenker og føler til din kjære, da hadde han nok blitt sprø! Neida Men det er godt med en side som dette likevel! Tusen takk! Ja, det er ganske deilig å ha et sted å forsvinne inn i litt. Veldig glad for at han forstår det:) Så gøy da: Jeg er også 23 år og vi begynte og prøve rundt jul i fjor. Ble gravid i slutten av januar og fikk SA i april:/ Som jeg da håper at ingen andre må gå igjennom!! Men jeg gir ikke opp og nå er jeg gravid i 3 uke og denne gangen så skal jeg få tidlig UL slik at jeg vet alt er greit før jeg forteller det til noen som helst. Er kun min folovede som vet noen ting om dette:) Det er helt fantastisk og gå gravid selv om det er noen små ting man kunne gått for uten:P Jeg håper alt går bra med deg og jeg merket at når jeg minst forventet det så skjedde det. Hvis jeg tenkte for mye på det så var det akkurat som om det ikke ville skje men når jeg bare slapp meg litt løs og tenkte når det skjer så skjer det. Og da skjedde det:P Men du får ha masse lykke til og ta masse vare på deg selv:) Ja, det er det de sier! "det kommer når du minst venter det"... Men det de ikke sier noe om, er om hvor lenge man ikke ventet. Tusen takk for lykkeønskinger:) I dag skal vi på kino med en venn av sambo og min lillebror. Vi skal se Dark knight ett eller annet Ellers er vi midt oppi flyttingen og har tatt det første lasset allerede. Så nå ser det ganske så stuselig ut her inne på rommet. Men jeg har ikke noe i mot det. Det var alt for mye rot her med alle de tingene! Så nå er jeg egentlig bare nødt til å hoppe i dusjen før kammeraten til sambo kommer. Sånn at jeg ikke stinker og ser ut som et fugleskremsel. Det er litt greit å ikke ligne på det.....tenker jeg.. Jeg kommer tilbake for fullt snart! I promise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruLilla Skrevet 8. august 2012 #577 Del Skrevet 8. august 2012 Kos dere på kino! Forhåpentligvis trenger du ikke resten av pergo-pillene til en seinere syklus! Kjenner til det å rote bort eller glemme igjen piller... derfor funka p-piller dårlig for meg Har 1 boks liggende, fordi jeg glemte igjen den første boksen jeg kjøpte hos mamma og pappa, så jeg måtte kjøpe ny når jeg kom til Oslo. Også fant vi ut at jeg skulle kutte ut p-pillene etter 3 mnd, fordi jeg fikk 14 dager lang mens, i tillegg til at sexlysta nesten forsvant :gjeiper: Da ble det ladycomp i stedet, gitt! Lykke til med flyttestyret! Det blir godt å få sitt eget sted igjen, og starte på nytt! Håper dere får dere venner raskt, og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 8. august 2012 #578 Del Skrevet 8. august 2012 Heei! Her var det lenge siden jeg har vært innom! Må lese meg opp litt før jeg skriver noe mer. Bare legger igjen et spor så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke Skrevet 9. august 2012 #579 Del Skrevet 9. august 2012 Åh, jeg kjenner jeg krysser alt jeg har av fingre for dere og for at det skal klaffe denne gangen! Dumt spørsmål (og jeg gidder ikke google ): Hva hjelper Pergo for? Er det for at du skal få EL? (kan det brukes for kort lutealfase også?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Macaron Skrevet 9. august 2012 #580 Del Skrevet 9. august 2012 Krysser, krysser, krysser for dere jeg også Dark Knight, er ikke det den nye Batman-filmen? Hvordan var den, i såfall? Jeg har sagt til C at jeg kan bli med han og se den, for han vil gjerne se filmen, og jeg vil gjerne på kino siden det er evigheter siden sist. Men egentlig er jeg veldig lite begeistra for sånne filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå