minienthe Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 de fleste har vel bannet og knurret over rette kranglete øyenvipper ? jeg har det motsatte problemet og blir snart SPRØ ! har alltid hatt vipper som krøller seg naturlig, litt i overkant mye og da helst på ett øye om gangen. maksikrølløyet bytter side med ujevne mellomrom men HVORFOR ?? det tar en evighet å legge en jevn sminke og i tillegg så har jeg tynne vipper som sikkert hadde hatt godt av litt næring. hva med serum ? neulash eller hva det nå en heter ? og noen som har tips til kranglete krøllevipper ?
Rusken Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Det høres kronglete ut.. Jeg bruker StimuLash (samme opplegg som neulash) og de får vippene til å bøye seg ytterligere. Så det er kanskje ikke så lurt hvis du ønsker motsatt effekt :/
minienthe Skrevet 13. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 13. november 2011 men den neulashen, gir ikke den fyldigere vipper og ? funderer på om mer fyldighet kan hjelpe på krøllfenomenet og.
Rusken Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jo, det gjør den. Eller de blir hvertfall tettere, for man får flere vipper. Vet ikke om hver og en av vippene blir tykkere, men det ser i alle fall sånn ut
minienthe Skrevet 14. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 14. november 2011 har du merket noe klør/svie eller allergireaksjoner på stimulashen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå