Sorja Skrevet 23. mai 2003 #21 Del Skrevet 23. mai 2003 Å, det finnes det lover jeg! Beste måten å få orgasme på er om mannen min stimulerer det med fingrene mens han forsiktig slikker meg! Det er utrolig hærlig! Anbefales på det sterkeste! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 24. mai 2003 #22 Del Skrevet 24. mai 2003 Kjære Vinga! Jeg er slett ikke fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feikroze Skrevet 25. mai 2003 #23 Del Skrevet 25. mai 2003 Forøvrig tror jeg dette g-punktet er et slags atlantis-syndrom. Alle har hørt om det, men ingen vet hvor det er. Jeg vet hvor det er .. som andre påpeker er det ca. 2-4 cm inn og opp. Det er forøvrig mange gode bøker som kan oppklare endel av disse "atlantis-syndromene". Blant annet "Hot sex" av Tracey Cox. Må bare si til slutt, det er verd anstrengelsen å lete Det er også så slik at jo mer det brukes, jo mer effektivt virker det.. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Baffus Skrevet 26. oktober 2003 #24 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg fant det ganske fort på kjæresten min.. "atlantissyndrom"? Få kjæresten din til å finne det for deg! Lettere for en annen å føle den ruglete huden:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå