Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #1 Skrevet 18. mai 2002 hvor ligger kvinnens gpunkt? noen som kan forklare?
luvV8s Skrevet 18. mai 2002 #3 Skrevet 18. mai 2002 gå inn på http://www.geocities.com/mygpunkt/ ETTER 19 mai. siden er nede de nærmeste dagene.
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #4 Skrevet 18. mai 2002 kan du ikke bare fortelle det uten at jeg må finne en side
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2002 #5 Skrevet 19. mai 2002 g-punktet ligger ca. 4 cm oppe i skjeden, på "framsiden" .. Er ikke alltid like lett å finne..
Gjest Hernandes Skrevet 22. februar 2003 #6 Skrevet 22. februar 2003 Joda, der er der, men ikke så lett å finne første gang. Det ligger bare noen cm på innsiden der hvor det er litt "ruglete". Det er nok en fordel å være tent når du leter. Når du kjenner du må tisse har du funnet det. Så gjelder det bare å holde på. Ikke vær flau hvis det kommer en "sprut", det er en del av morroa.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #7 Skrevet 21. mai 2003 Joda, der er der, men ikke så lett å finne første gang. Det ligger bare noen cm på innsiden der hvor det er litt "ruglete". Det er nok en fordel å være tent når du leter. Når du kjenner du må tisse har du funnet det. Så gjelder det bare å holde på. Ikke vær flau hvis det kommer en "sprut", det er en del av morroa.
Gjest Anonymous Skrevet 21. mai 2003 #8 Skrevet 21. mai 2003 Drit i g-punktet. En mye viktigere problemstilling er hvor gubbens kredittkort har gjort av seg ??
Sina Skrevet 22. mai 2003 #9 Skrevet 22. mai 2003 oi så saklige vi var da!! :evil: Håper du som startet tråden har fått svar på det du lurte på.
Gjest Janna Skrevet 22. mai 2003 #10 Skrevet 22. mai 2003 Spør gynekologen neste gang du er der, om han/hun kan vise deg det! :blunke:
Lula Skrevet 22. mai 2003 #11 Skrevet 22. mai 2003 Øh, ja. Det er virkelig noe jeg har lyst til å spørre gynekologen min om: "unnskyld, men kan du vennligst peke ut G-punktet mitt når du først er der inne"!
Gjest Janna Skrevet 22. mai 2003 #13 Skrevet 22. mai 2003 Forøvrig tror jeg dette g-punktet er et slags atlantis-syndrom. Alle har hørt om det, men ingen vet hvor det er.
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #14 Skrevet 22. mai 2003 Tror det er forskjellig hvor mange cm inn på framsiden av skjeden det ligger fra kvinne til kvinne. Med litt leting og assistanse er det slett ikke umulig å finne. Ekstra følsomt område/gir en spesiell følelse. Selv om jeg personlig aldri ville bedt gynekologen om det, det er å trå litt over intimitetsgrenser i forhold til en fagperson for meg - i og med at punktet er knyttet til seksuell stimulering. Vibeke
Gjest Kinga Skrevet 22. mai 2003 #15 Skrevet 22. mai 2003 Her tegnes og fortelles det Linken er forøvrig fra samme site som nevnt over her. Vibeke
Ursula Skrevet 22. mai 2003 #16 Skrevet 22. mai 2003 Ca 2 cm inn, og opp. Du merker det når du finner det
Gjest Anonymous Skrevet 22. mai 2003 #17 Skrevet 22. mai 2003 Jeg finner det.. men.. det er bare godt å ta på akkurat med det samme.. noen sekunder.. og så skjer ikke mer liksom.. Hvordan stimulerer dere dette punktet? Jeg får det ikke til :oops: Greier dere å få orgasme ved kun å stimulere det? Jeg får bare av klitoris massasje jeg.. Ikke under samleie heller.. Ønsker meg det
Lula Skrevet 22. mai 2003 #18 Skrevet 22. mai 2003 Var du veldig modig, hadde du gjort det Mulig det, men jeg har ikke noe ønske om å involvere gynekologen min i sexlivet mitt mer enn det som strengt tatt er nødvendig! Har du spurt din gynekolog om dette?
Gjest Mini Morrisbakk Skrevet 23. mai 2003 #19 Skrevet 23. mai 2003 Et lite stykke inn, og så skrått til høyre. G-punktet er forresten som været: Alle snakker om det, men ingen gjør noe med det...
Gjest Janna Skrevet 23. mai 2003 #20 Skrevet 23. mai 2003 Har du spurt din gynekolog om dette? Var ikke meningen å fornærme deg! Niks, jeg har ikke spurt gynekologen om hvor g-punktet er. Tror ikke det finnes, jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå