Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har akkurat fått vite at min venninne skal gifte seg i romjulen, så da vil jeg ut og finne meg en ny kjole. Kan dere komme med forslag til hvordan kjolen bør være og ikke minst hvor jeg finner en slik kjole?

Det hjelper ikke å tipse om at VeroModa og H&M har mange fine kjoler, for akkurat nå er det ikke slik type jeg leter etter. :wink: De fleste i bryllupet kommer nemlig i bunad, men det har ikke jeg. For mennene er antrekket mørk dress. Det er et lite bryllup så jeg vil ikke komme i utringet kjole som det finnes så mange av i butikkene nå.

Alle tips mottas med takk! Prisen er av mindre betydning.

Hilsen Lille meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg en fin penkjole med sjal for noen måneder siden og denne hadde jeg i bryllup i sommer. Er veldig fornøyd med den, siden den både kan brukes til bryllup og andre litt spesielle anledninger.

Slik ser den ut:

Eureka-kjole

Dette er fargen på den:

http://www.home.no/tjorvenkg/bildesmykkekjole.jpg

Denne er kjøpt i Drammen.

Her er en tråd med flere tips:

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?p=737512

Gjest Anonymous
Skrevet

Kjolen din var lekker Tjorven, men den blir litt for bar i denne sammenhengen. Siden de fleste skal ha bunad vil jeg også ha en litt mer tilkneppet kjole. Ikke nødvendigvis lange ermer og høy hals :wink: , men i hvert fall ikke bare tynne stropper. Selv om jeg selvfølgelig kan ha et sjal over.

Men jeg skal studere den andre tråden nærmere. Takk!

Andre som har konkrete forslag? Oslo og Akreshus er forresten området som gjelder.

Hilsen Lille meg

Skrevet
Kjolen din var lekker Tjorven' date=' men den blir litt for bar i denne sammenhengen. Siden de fleste skal ha bunad vil jeg også ha en litt mer tilkneppet kjole. Ikke nødvendigvis lange ermer og høy hals :wink: , men i hvert fall ikke bare tynne stropper. Selv om jeg selvfølgelig kan ha et sjal over.[/quote']

Ja, kjolen kan nok være litt bar på denne tiden av året, men jeg skal selv bruke den i bryllup nyttårsaften... Det som går an er jo å ha fuskepels eller liknende istedenfor et tynt sjal.

Uansett finnes det en butikk i Drammen som selger slike penkjoler. Den heter Tina Ritzia og alle kjolene koster der 1800 kr inkludert tilpasning. Der finner du kjoler i alle varianter. Kanskje det kan være en ide å sjekke ut? Det er iallfall der jeg kjøpte min kjole.

Gjest Anonymous
Skrevet

Nå har jeg jo ikke all verden med tid og Drammen er litt langt borte, men jeg skal ha det i bakhodet. Prisen var det jo ingenting å si på. Du vet ikke om de tilfeldigvis har en nettside slik at jeg kan danne meg et bilde av hva de har?

Hilsen Lille meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...