Gå til innhold

Dagkrem med spf til ung hud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne trengt tips til en god dagkrem til en noenlunde OK pris, med solfaktor. Jeg er snart 18 år, og har ikke hatt problemer med uren hud og kviser. Tror ikke jeg har spesielt tørr hud i ansiktet, men jeg har tørr/sensitiv hud ellers på kroppen, så kanskje jeg trenger en ansiktskrem for tørr hud.

Noen gode kremer å anbefale? :biggrin: :biggrin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken prisklasse tenker du på da? :) Hva er ok pris for deg?

Skrevet

Jeg tenker vel egentlig maks 200 kr :) Men jeg setter pris på alle anbefalinger uansett pris, så kan jeg heller vurdere om jeg er villig til å betale mer ;)

TS

Skrevet

Hmmm.. hvis du vil ha en nogenlunde bra krem i den prisklassen så ville jeg dratt på BodyShop eller Lush. Der har de litt rimeligere alternativer hvis det ikke er krem fra parfymeri/hudpleier du vila ha(men da må du nok opp en del i pris).

Skrevet

Mary Kay dagkrem

Denne er veldig god og har solfaktor 25.

Tror den koster rundt 3-400,- men man kan få den billigere på ebay :)

Skrevet

MD antioxidant moisture SPF 20.

MD

• Liker 2
Skrevet

MD antioxidant moisture SPF 20.

MD

Vet du om noen nettbutikker som selger denne til en OK pris? over 200kr gjør ikke noe ;)

TS

Skrevet

Vet du om noen nettbutikker som selger denne til en OK pris? over 200kr gjør ikke noe ;)

TS

Du finner den helt sikkert på feelunique.com :)

• Liker 1
Skrevet

feelunique er utsolgt :(, venter på at de skal på den inn igjenn ! men det tar sin tid ! :S

Skrevet

Jeg kunne trengt tips til en god dagkrem til en noenlunde OK pris, med solfaktor. Jeg er snart 18 år, og har ikke hatt problemer med uren hud og kviser. Tror ikke jeg har spesielt tørr hud i ansiktet, men jeg har tørr/sensitiv hud ellers på kroppen, så kanskje jeg trenger en ansiktskrem for tørr hud.

Noen gode kremer å anbefale? :biggrin: :biggrin:

jeg liker godt aloe vera serien fra the body shop sin dagkrem med spf 15. ellers er md sin med solfaktor veldig god

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...