Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har stripet håret, og stripene ble fine, fin farge og alt, men frisøren tok så sinnsykt mange striper så det alt for alt for lyst :snurt:

Har allerede fått redusert pris pga. dette. Men, tenker å bare la det være noen uker, og så farge over med hjemmefarge?

Har brunt hår, så tenkte å kjøpe en brunfarge, som ikke gir rødskjær, altså nr. 5 eller noe sånt. Noen som har prøvd dette?

Tenker at det da vil bli en nyanse mørkere, vet at stripene vil sitte i lenge, men vil bare ha det litt mørkere.

Videoannonse
Annonse
Gjest henriett3
Skrevet (endret)

Stripet håret i juli. Ble lei av stripene i august og farget håret brunt igjen. Nå begynner brunfargen å dette ut, og jeg ser igjen stripene. Må vel sikkert stripe flere ganger for å få det helt brunt igjen. Men viss du vil ha stripene, kan du gå til frisør og gjøre noen av stripene brune, slik at håret blir mindre blondt?

Endret av henriett3
Skrevet

Stripet håret i juli. Ble lei av stripene i august og farget håret brunt igjen. Nå begynner brunfargen å dette ut, og jeg ser igjen stripene. Må vel sikkert stripe flere ganger for å få det helt brunt igjen. Men viss du vil ha stripene, kan du gå til frisør og gjøre noen av stripene brune, slik at håret blir mindre blondt?

Jo, men hadde ikke så lyst til å betale frisørpriser hvis jeg like greit kan farge det med hjemmefarge :)

Bare håper ikke det blir oransje eller noe slikt. Stripet det en gang tidligere, men bare noen få striper hos frisør, og farget over, det dekket det såvidt og stripene kom fort tilbake.

Jeg ville jo stripe det for å få det litt lysere, bare ikke såå lyst :P Uff, vet ikke helt hva jeg skal gjøre, får vel bare vente litt. ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...