AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 (endret) Jeg pleier å feire julaften sammen med foreldrene mine, men denne jula reiser foreldrene mine utenlands. Så da er jeg jo ledig på julaften. Tenkte jeg kunne passe dyr i hjemmet til noen (som er bortreist) på julaften/julehelgen, katt eller hund. Men når jeg har googlet på nettet, så finner jeg ikke noen som søker hunde-/kattepass denne jula. Noen som har tips om hvor jeg kan komme i kontakt med noen? Jeg har ikke lyst å sette inn annonse et sted, ettersom det kun er i jula jeg har anledning til å passe dyr. Endret 13. november 2011 av Kråkesaks
CathFoto Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Kommer an på hvor du bor, men lapper er en god idé. Nå ønsker de aller fleste kontinuitet i dyrepasset, så om du bare skal passe i julen så kan det begrense antall kunder.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 Jeg pleier å feire julaften sammen med foreldrene mine, men denne jula reiser foreldrene mine utenlands. Så da er jeg jo ledig på julaften. Tenkte jeg kunne passe dyr i hjemmet til noen (som er bortreist) på julaften/julehelgen, katt eller hund. Men når jeg har googlet på nettet, så finner jeg ikke noen som søker hunde-/kattepass denne jula. Noen som kjenner noen som trenger pass, eller har tips om hvor jeg kan komme i kontakt med noen? Jeg har ikke lyst å sette inn annonse et sted, ettersom det kun er i jula jeg har anledning til å passe dyr. Du hadde vært som sendt fra Gud for meg Men dette er den første julen jeg skal være hjemme selv på veldig lenge.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #5 Skrevet 12. november 2011 Jeg bor i Oslo. Så det burde egentlig være en del som trenger pass her. Jeg kan sikkert passe dyr i enkelte helger også, men ikke ukedagene. TS
CathFoto Skrevet 13. november 2011 #6 Skrevet 13. november 2011 Det er masse folk som trenger pass i Oslo, men det finnes også endel kattepassere(3-4 store)som passer året rundt. Kan hende noen av de trenger ekstra hjelp i julen, så om du ikke har tenkt å starte firma osv så kan det være en god idé å ta kontakt med et par og høre om de trenger hjelp. Da kan du jobbe gjennom en seriøs aktør når du har mulighet og tjene litt ekstra. Eller du kan henge opp lapp på nærbutikken.
Gjest Survival Skrevet 13. november 2011 #7 Skrevet 13. november 2011 Dette er et virkelig flott initiativ syns jeg! Selv ville jeg aldri latt en fremmed ta vare på dyret mitt, men jeg vet mange som ikke er så hysteriske som meg :gjeiper: Du burde henge opp lapper på familievennlige steder ja; butikken, kjøpesenteret, osv. Kanskje du kan spørre om du får henge opp lapper på dyrebutikken, eller der folk kjøper dyrefòr og slikt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå