Gå til innhold

Våkne opp av koma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært i koma her eller vet noe om det?

Hvordan er det egentlig å våkne opp fra koma når man har ligget der i kanskje flere måneder, eller 20 år?

Tror de at det bare har godt noen timer eller føler de selv at de har ligget der lenge?

Og hva skjer med den som ligger i koma? Drømmer man eller er man bare helt borte? Merker man noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest happy_me
Skrevet

Dette lurer jeg også på, mye av det :) men jeg tviler på at du vil få noen gode svar her, og ihvertfall fra noen som har ligget i koma i 20 år, for det er fryktelig sjelden tror jeg.

Men er nok noen som har ligget i koma i kortere tid som kan svare deg, håper jeg på :) Men jeg er ikke en av de.

Skrevet

Har vært i koma, men ikke mer enn 14 dager. Og det man blir spurt om er er gjerne navnet sitt. Det mest forvirrende, er hvis man blir spurt om hvilken dag det er eller dato. Hadde ikke følelse av tid da jeg våknet, så fikk litt sjokk da jeg hørte hvor lenge jeg hadde "sovet".

Må være enda mer forvirrende når det er snakk om måneder. Tenker da også på hukommelsen, for husker jeg rotet veldig med basisting som farger og tall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...