AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 Har planer om å begynne å abbonere på et interiørblad - men hvilket er det desidert BESTE? :-)
Gjest Jytte Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Jeg for mitt vedkommende elsker de to danske magasinene, Bo Bedre og Bolig Magasinet. De kan jeg ikke abonnere på, så jeg har valgt å abonnere på norske Bo Bedre. Dansk design er helt etter min smak - jeg elsker det enkle, lyse og rene ...
sommermor Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Hvilken stil liker du? Bo bedre retter seg mot minimalistiske hjem Boligpluss Rom 123 Boligdrøm er 3 blad som har fokus på landliv . Dette er vel de tre bladene som jeg liker best. Du får kjøpe deg et blad som virker fristende utfra hvilken smak du har,og hva du liker.
O'hara Skrevet 13. november 2011 #5 Skrevet 13. november 2011 Danske Bo Bedre. Det norske er greit nok, men ikke like bra.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #9 Skrevet 15. november 2011 Det kommer helt an på hva slags interiørstil du liker. Jeg heller mot de mer eklusive og synes Bolig 123 er det verste som finnes. Harry, billig og utrolig lite gjennomført.
muffineline Skrevet 16. november 2011 #10 Skrevet 16. november 2011 Jeg synes det nye bladet Studio er best, og elle interiør liker jeg også veldig godt.
hufsa! Skrevet 17. november 2011 #11 Skrevet 17. november 2011 Vakre hjem,Boligdrøm.Lev Landlig,boligpluss,Jeanne d`ark Living.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå