AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 jeg har prøvd litt forskjellig type selvbruning, spray og krem, men ender opp med at små dun på kroppen blir mørke og jeg ender opp med å se ut som en bavian. får helt panikk og vasker det fort av, penger i do og jeg like hvit igjen. noen tips eller ideer om hvordan unngå det her?
Snop Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 jeg har prøvd litt forskjellig type selvbruning, spray og krem, men ender opp med at små dun på kroppen blir mørke og jeg ender opp med å se ut som en bavian. får helt panikk og vasker det fort av, penger i do og jeg like hvit igjen. noen tips eller ideer om hvordan unngå det her? Alle selvbrunerne (og det er MANGE) jeg har prøvd bleker hårene. Ja, alt blir mørkt under innsmøring og "tørking" men det er jo bare akkurat da. Når du er tørr blir alt bleikt som om det har vært i sola, I love it =)
AnonymBruker Skrevet 17. november 2011 #3 Skrevet 17. november 2011 Alle selvbrunerne (og det er MANGE) jeg har prøvd bleker hårene. Ja, alt blir mørkt under innsmøring og "tørking" men det er jo bare akkurat da. Når du er tørr blir alt bleikt som om det har vært i sola, I love it =) hva bruker du ? 1
Snop Skrevet 17. november 2011 #4 Skrevet 17. november 2011 hva bruker du ? Jeg har vært innom "alle" billigmerkene som dove, l'oreal osv og alle disse har den effekten jeg nevnte. Men den jeg liker best er Xen-Tan (kremen, ikke sprayen), som du får kjøpt på feelunique.com. Den gir den definitivt mest naturlige fargen og har gode omtaler, google it
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå