Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 Har skrevet MANGE ganger tidligere, dere blir sikkert snart lei av å høre om det hele tiden, men jeg er SÅÅÅÅ utrolig usikker og stresset! Ja det gjelder han mannen som er 30 som jeg har datet 2 mnd om som nå er på ferie på andre siden av jorda. Har vært vekke i 2 uker, kommer hjem på søndag. Han er redd for å binde seg, redd for å bli såret, har aldri hatt noe fast forhold...... men denne gangen tror jeg han mener mer..... eller hvertfall TRODDE! Disse sms er livsfarlige ting, de kan tolkes og vendes på så en blir totalt tullerusk i hodet! Dersom ha ikke sender mld, så tror jeg han ikke bryr seg.... Han har vært veldig tilbakeholden med ord hele tiden, men rett før han reiste hadde vi en lang prat om hvor dette bærer hen. Det var han som tok det opp faktisk. Tror han ville prøve, men visste ikke helt om han torde.... Fått noen koselige mld fra ham, hvor han bla har skrevet at han trodde og håpte vi kunne fortsette der vi slapp når han kom hjem.... Og at han tenkte på meg.... Men hva skjer når jeg sender mld til ham om det samme? Jo da svarer han INGENTING!!! Jeg ønskte han god tur hjem igjen og sa det ble kjekt å se han igjen...... Og ingen svar tilbake.... HVA BETYR DET????? At han ikke gleder seg til å se meg? Eller bare tok han det til seg og ble glad? Skal sies at jeg før han reiste sa at jeg var lei av at han ga så tvetydige signaler, at han den ene dagen ville være nær meg, og neste dag holdt avstand..... BLIR GAL. ØDELEGGER MEG HELT PÅ DETTE!!!!!
Sarah_Michelle Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 SMS og mannfolk er noe helt annet enn SMS og kvinnfolk... Jeg sier ikke at det er slik i ditt tilfelle, men mannfolk er ofte dårligere på å svare på sms, sende brev, sende kort osv. De tenker ofte på en annen måte enn oss kvinner, og tror ikke vi legger så mye i det som vi gjør. Så, ikke gi opp ennå, før du har fått snakket med ham face to face. Det er helt tydelig at dere er helt forskjellige som personen, og fordelen er jo at du allerede vet det, før dere evt. får et alvorlig forhold. Det kan sikkert ta en god stund før han blir så åpen og ærlig som du ønsker, så du kan ikke kreve for mye av ham... Ønsker han å forandre seg, må du bare gi ham tid, men ønsker han ikke å forandre seg, burde du kanskje skli videre......
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Jeg har akkurat samme problemet selv.. Ikke at min kjære tviler på noe, men vi er ofte i to forskjellige land og da freaker jeg helt ut om meldingene hans er rare eller om han ikke sender noen. Men ofte så har det ikke betydd noe som helst. Kanskje det koster han mye penger å sende melding til deg og at han derfor lar være å svare? min kjære pleier å si at om han ikke svarer på slike meldinger så betyr det at han føler det på samme måte. at det aldri er negativt ment. jeg forstår hvordan du har det, det er ikke lett. men du må prøve å tenke positivt. det siste han vil er å komme hjem til noen som bekymrer seg for den minste ting, og alltid tenker det verste. tro meg, sånn er min kjære.. tror alltid det verste.. allitd bekymret.. finnes ikke noe mer slitsomt og irriterende
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Har så lyst å prate med ham nå, sende sms og spørre hva han vil...... orker ikke vente..... men MÅ nok bare smøre meg med tålmodighet til søndag, evt mandag! Vi har hatt MYE fysisk kontakt, enkelte dager da, og INGENTING andre dager...... Og han har sagt han vil gå rolig frem, at han må venne seg til tanken på ikke å være singel og kunne styre dagen som han vil, det å måtte ta hensyn til andre.... Men etter samtalen vi hadde 1 uke før han dro sa han at han følte seg lettet, og han trakk seg ikke vekk de gangene jeg traff ham etter samtalen og før han reiste.... Så skrev han jo på flyet at han trodde og håpte vi kunne fortsette når han kom hjem igjen.... Jeg har sendt lite mld til ham når han har vært vekkreist, har ikke villet mase. Og så sa jeg jo før han reiste at han fikk bruke tiden han var vekke på til å tenke på hva han ville, at jeg ikke orket usikkerheten! Og han har ofte vært den som har sendt mld først. Riktignok har det gått 3 dager mellom hevr gang, men han har sagt helt uoppfordret at han tenkte på meg! Og i dag sendte han mld å sa når han skulle reise, og avsluttet med kos og klem. Det var da jeg var så dum og falt for fristelsen å skrive god tur hjem og at det ble kjekt å se ham igjen...... HADDE JO HÅPT HAN SKREV DET SAMME TILBAKE DA!!!!!!! Orker ikke mer.... klarer ikke konsentrere meg om jobben...... sover dårlig..... har begynt å føle meg syk......... klarer ikke å ikke vite..... men samtidig vil jeg ikke mase..... så jeg biter det i meg og sitter hele tiden og håper på at han vil gi meg et svar uten at jeg spør........ Men det er FRYKTELIG VONDT Å IKKE VITE....
~sikka~ Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Du må slutte å analyser alt ut og inn. Mannfolk er myyye enklere bygd opp enn oss. Han tenker ikke over at du sitter der og bekymrer deg for ditt og datt, han skjønner det ikke før du sier det rett ut. Mannfolk tenker seg som regel ikke til ting selv, de er dårlige til å ta hint osv. Han gleder seg sikkert til å se deg igjen. Og kanskje,- som jeg allerede har sagt,- han ikke har dekning eller andre problemer med mobilen? Slapp av - pust med magen. Og vent til han kommer hjem, da får du svar på alt du lurer på :D
Gjest glamourgirl Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 Henger meg på ~sikka~ her jeg. Vi jenter analyserer og tenker hint og styrer verre. Tro på det han sier, til det motsatte er bevist. Blir du for mistenksom ødlegger du forholdet. Han er 30 skriver du, hvor gammel er du selv? Selvsikkerhet kommer ofte med årene, men det er like greit for deg å vende deg til å tro på deg selv først som sist, uansett hvor gammel du er
Bø Skrevet 11. desember 2003 #7 Skrevet 11. desember 2003 Du kan jo prøve å snu litt på det. Kanskje han lurer på hvorfor HAN alltid må være den som skriver først. Og sist gang, så skrev han noe hyggelig til deg først, og da svarte du. Dersom den andre hele tiden måtte skrive tilbake, så ville dere bli nødt til å skrive kontinuerlig. DET går jo ikke an.
Lala Skrevet 11. desember 2003 #9 Skrevet 11. desember 2003 Sånn kan menn være. Har opplevd det med samtlige av mine kjærster gjennom de siste åra. 2 av 3 ganger var de slik fordi de traff andre jenter også på den tiden :o En av av de var bare redd for at jeg skulle bli lei av han rett og slett. Latterlig av han, jeg var jo helt oppslukt.
Amica Skrevet 11. desember 2003 #10 Skrevet 11. desember 2003 Hvis han skrev melding til deg, og du svarte ham (gleder meg til å se deg osv), så vil jeg anta at han tok din melding for å være et SVAR på hans melding. Med andre ord, ikke noe han skal svare tilbake på igjen... Slik tolket jeg det i alle fall. Menn gidder ikke alltid å sende meldinger frem og tilbake i all evighet, de tror at én er nok...
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #11 Skrevet 12. desember 2003 Takk takk for mange gode svar! Men likte ikke helt det som ble skrevet om at han kanskje kan ha truffet andre jenter samtidig..... men det tror jeg egentlig ikke. Han har selv sagt at han bruker lang tid på å få følelser for noen! Fikk foresten mld av ham nå i morges kl 5.30. han sa at nå skulle han ta flyet hjemover. At han gledet seg til å komme hjem. Og: "Vi snakkes på søndag!:)" Å jeg er så spent........ nå ble jeg jo litt optimistisk igjen....... han tenker hvertfall på meg! MEn tror ikke jeg orker å holde på sånn så veldig mye lengre, å leve i uvissheten..... går ut over jobb og nattesøvn!!! Er det dumt av meg å ta det opp med ham når han kommer hjem? Skal jeg vente litt? Jeg har tenkt å si at jeg har fått følelser for ham, og at jeg ikke orker at han er så "ustabil". Høre hvor jeg står hen, og få en liten oppklaring..... Jeg er foresten 27 år...
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #12 Skrevet 12. desember 2003 Det Sikka skriver er så riktig så riktig. Mitt tips: Fortell ham hvor glad du er i ham. Hvor mye du har savnet ham. Så blir det nok dere skal du se:-)
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #13 Skrevet 12. desember 2003 Fortell ham hvor glad du er i ham. Hvor mye du har savnet ham. Så blir det nok dere skal du se:-)
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #14 Skrevet 12. desember 2003 Er dere GAL????? Skremmer jeg han ikke vekk da???? Jeg er jo faktisk LIVREDD for å virke innpåsliten, eller at han skal få kalde føtter.... Sier jeg at jeg er glad i ham, og at jeg har SAVNET ham, og at jeg håper det kan bli noe mellom oss, så vil vel han bli LIVREDD vel??? Eller??? Jeg trodde jeg måtte late som jeg ikke var så ekstremt intresert jeg?
~sikka~ Skrevet 12. desember 2003 #15 Skrevet 12. desember 2003 Er dere GAL????? Skremmer jeg han ikke vekk da???? Jeg er jo faktisk LIVREDD for å virke innpåsliten, eller at han skal få kalde føtter.... Sier jeg at jeg er glad i ham, og at jeg har SAVNET ham, og at jeg håper det kan bli noe mellom oss, så vil vel han bli LIVREDD vel??? Eller??? Jeg trodde jeg måtte late som jeg ikke var så ekstremt intresert jeg? :trøste: - du må jo fortelle ham at du er glad i han da - ellers sitter jo han også like forvirret som deg tenker jeg. Han kan vel ikke bli redd av at du sier at du er glad i han og at du har savnet ham?? Såpass må han takle :D
lenny Skrevet 12. desember 2003 #16 Skrevet 12. desember 2003 synes ikke du skal bruke for mye energi på ham jeg,det er ikke sikkert han fortjener deg. det må du avgjøre selv hvor lenge du vil vente på hans bekreftelser,men er han verdt det? han er trossalt 30år,burde være for voksen til å holde deg på gress,og er han så usikker på å starte ett forhold så dropp han,da er nok ikke hans interesse for deg stor nok til at han vil satse.
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #17 Skrevet 12. desember 2003 Hmmm vet ikke helt jeg. At han ikke er intresert nok? Ja kanskje, men han fortsetter jo å ta kontakt da.... og han har sagt han ikke har vært i fast forhold før, og at han er redd for å miste friheten..... men samtidig så har han spurt meg om hva som må til for at det skal funke mellom oss, oh han har skrevet på sms at han tror og håper at vi kan ta opp igjen tråden når han kommer tilbake igjen fra ferien...... så totalt uintresert er han ikke.....! Men ja, han er nok ikke helt på knærne etter meg nei, men det tror jeg ikke han blir med noen før han selv tør å slippe seg løs, våger å satse! Han har sagt at han helst vil vite at ting funker før han prøver å gå inn i et forhold. Til det svarte jeg at man kan ikke vite om det funker før en har prøvd! Men takk takk for svar!
Amica Skrevet 12. desember 2003 #18 Skrevet 12. desember 2003 Jeg synes ikke du skal la vær å si at du bryr deg om ham og har savnet ham. Det hadde jo vært noe galt hvis du IKKE hadde savnet ham vel? Det må han tåle å høre synes jeg, ellers er han ikke egentlig interessert i noe forhold. Men du trenger kanskje ikke akkurat å møte ham med: "Dette er så vanskelig, jeg må vite hvor du står...osv" med en gang dere treffes heller. Hva med å være positiv og hyggelig (men ÆRLIG, ikke stikk dine egne følelser under en stol) og vise ham hva som er bra med å ha et forhold til deg? Blir du veldig problemorientert med det samme, kan han sikkert få litt panikk. Gjør det heller klart at du forventer "normal" oppførsel fra ham, at han ikke kan frike ut bare fordi du har følelser for ham. Men det kan du sikkert ta opp når det faller seg naturlig, når dere prater om forholdet. La det være hyggelig for ham å komme hjem til deg! (Og hvis du i for lang tid må bruke alle dine krefter og all din kløkt for å "fange ham", så kan du vel kanskje vurdere å heller satse på en som er opptatt av å få DEG fordi han er så begeistret for deg...Det er en mye hyggeligere opplevelse.)
Gjest Anonymous Skrevet 12. desember 2003 #19 Skrevet 12. desember 2003 Takk for svar! Joda skulle nok heller ha valgt en som prøvde å fange meg..... De siste 2 mnd har jeg faktisk blitt invitert ut av 8 menn! Og alle er egentlig kjempegreie, er bare det at jeg ikke har noen følelser for dem! Liker de godt, men er ikke tiltrukket! Har nesten hatt lyst at denne mannen som jeg vil ha skal få vite at jeg blir invitert ut av mange andre nå, men sier nei! Kanskje han hadde godt av å vite at det er mange andre som er intresert, og at han ikke kan holde på slik han gjør i all evighet! Men kan jo ikke si det til ham heller da, det virker litt for inbilsk..... Men vil at han skal vite at jeg faktisk ER populær, og at HAN er heldig om han får meg... Sånn som det er nå så tror jeg ikke han føler seg spesielt heldig, for nå er det jo JEG som jakter på HAN......
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2003 #20 Skrevet 14. desember 2003 Hvorfor må du absolutt ha svar på alle sms dine? Ikke rart han tar litt avstand fra deg, om du er så klengete.......... :-? Hvis du ikke stiller et direkte spørsmål i meldingen din, er det vel ingenting å svare på, er det vel..........Skjerp deg, og få deg et eget liv du! Slik han har! Beste måten å jage vekk en mann på - - - er å mase, og å klenge. Virker som du er flink til det! Lykke til framover. :oops: Skal se du lykkes i taktikken din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå