Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er veldig behagelig å gå uten truse under skjørt, men er så livredd for at noen skal finne ut at jeg aldri tørr. Er det noen har som gjør dette og kan fortelle om det går bra? Jeg tenker mye både på flekker fra utflod som skal synes igjennom, og at skjørtet skal plutselig gli opp. Begge to er sikkert usannsynlig, men vil helst høre litt om andres erfaringer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Maneater?
Skrevet (endret)

.

Endret av Maneater?
Gjest HollyDolly
Skrevet

Alt jeg har og si er; Æsj :)

Hva som er Æsj med å gå uten truser?

Jeg gjør det av og til og synes det er kjempe deilig :gjeiper:

MEN hvis du er plaget med utflod burdu du gå i truser trur jeg. ikkje kjekkt med utflod i buksene dine eller ned foten hvis du har skjørt på! :fnise:

Beklager darlig Norsk

• Liker 3
Skrevet

Hvis du er plaget med utflod så gir det vel litt seg selv at du ikke kan gå uten truse? Ikke særlig stas å ha utflod rennende nedover låret. Grisete blir det også, og ikke bare på skjørtet.

Nå i vinterhalvåret er det vel heller ikke særlig gunstig, mtp temperaturen. Forøvrig må du passe veldig godt på beinstillingen om du går uten truse under skjørt uavhengig av sesong.

• Liker 1
Skrevet

Alle har litt utflod, man er ikke helt tørr i vagina. Også har kvinner egne svettekjertler nedentil. Jeg blir superklam uten truse og hadde vært redd for flekker, har ikke spesielt mye utflod. Synes også det er ekkelt å vite at noen jenter sitter på stoler nakne med bare kjolestoff imellom. Æsj!

• Liker 2
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har ikke noe problem med at andre går uten truse, og gjør det gjerne selv også. Men jeg for min del blir alltid litt tørr der nede av lufttilførelsen, haha.. Litt trasig.

• Liker 1
Skrevet

Alle har litt utflod, man er ikke helt tørr i vagina. Også har kvinner egne svettekjertler nedentil. Jeg blir superklam uten truse og hadde vært redd for flekker, har ikke spesielt mye utflod. Synes også det er ekkelt å vite at noen jenter sitter på stoler nakne med bare kjolestoff imellom. Æsj!

Godt jeg ikke er alene om å bli klam der nede uten truse. Har prøvd en gang, og det gikk heller dårlig, og var svært lite behagelig, så det gjør jeg ikke igjen.

• Liker 1
Skrevet

Ja skjønner ikke greia, liker ikke spesielt godt å sove uten heller. Våkner av at jeg er superklam mellom låra, yukk!

Skrevet

Jeg synes det er veldig behagelig å gå uten truse under skjørt, men er så livredd for at noen skal finne ut at jeg aldri tørr. Er det noen har som gjør dette og kan fortelle om det går bra? Jeg tenker mye både på flekker fra utflod som skal synes igjennom, og at skjørtet skal plutselig gli opp. Begge to er sikkert usannsynlig, men vil helst høre litt om andres erfaringer.

Det er SÅ godt! Og følelsen av det er litt frekt er herlig! Hva angår flekker fra utflod, hva med tampong? Lyder sikkert dumt, men hva om det hjelper? Og om skjørtet sklir opp, da må du ...'tilrettelegge' at det ikke sklir opp i feil situasjon. Men hvor kort skjørt snakker du egentlig om? Om du er på jobb burde det ikke være et problem, hvem bruker et skjørt som er for kort!? Eller egentlig det samme i familiesammenheng?

• Liker 1
Skrevet

Tampong uten mens?? Hvordan får den i det hele tatt inn eller ut?

Skrevet

var på meny en gang uten å ha på truse, under kort sommerskjørt. følte meg ganske naken, vulgær og utsatt. stor risiko haha. tror ikke det blir en vane.

når det er sagt ønsker jeg meg en diger pelskåpe, da skal jeg gå og handle og være helt naken under. :gjeiper:

Gjest Michelle82
Skrevet

Tampong skal IKKE brukes mot utflod. Kan lett få sopp da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg går gjerne truseløs med kjoler som har nogenlunde lengde (bare om sommeren). Har aldri fått flekker av utflod, og har heller ikke opplevd at skjørtet har glidd opp.

Skrevet

Og uansett har man jo egne svettekjertler der nede..blir jo klamt uansett..

Skrevet

Tampong uten mens = skjedekatarr. Lukter råtten fisk av underlivet, og man kjenner det igjennom klærne. Krever penicillinbeh

Skrevet

Som mann har jeg bare to ord til deg:

Do it.

• Liker 1
Skrevet

Tampong uten mens = skjedekatarr. Lukter råtten fisk av underlivet, og man kjenner det igjennom klærne. Krever penicillinbeh

Grøss!

• Liker 1
Skrevet

Tampong skal IKKE brukes mot utflod. Kan lett få sopp da.

Jeg fikk sopp en gang og brukte teatree oil og det forsvant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...