Lutetium 71 Skrevet 12. november 2011 #1 Skrevet 12. november 2011 (endret) Noen her som har prøvd å søke om dette kortet på nettsidene? Jeg hadde ett svare strev med å få søknaden igjennom, fylte inn alt korrekt 3-4 ganger, men hver gang kom det opp melding om at "Du kan dessverre ikke søke om å bli JulaClub-medlem på Internett. Du kan søke om å bli JulaClub-medlem i ett av våre varehus i stedet." Eh.. hallo? Vil dere ikke ha kunder eller?? Jeg var nær ved å gi faen i hele jula (å gå i butikken og søke om kort mistet jeg helt lysten på, etter all irritasjonen). Men jeg tenkte jeg skulle prøve en liten ting til sist: Legge inn fødsels og personnummer i søknaden. Guess what? Den gikk igjennom! I selve søknaden står det nada om å oppgi fødsels og personnummer, de ber bare om fødselsdato (DDMMYY). Jeg aner ikke hvor mange hundre kortkunder jula har mistet på denne tabben her, men jeg kan umulig være den eneste som har revet seg i håret over denne amatørmessige søknaden? Så jula: Skjerpings! Hadde dere enda giddet å legge ut en mailadresse på siden, kunne jeg gitt dere dette tipset direkte. Det kommer ihvertfall ikke på tale å spandere tellerskritt på å fortelle dere om det. Da er det bedre å drite dere litt ut på internett! Edit:Endret på personnummer. Endret 12. november 2011 av Lutetium 71
Sugerøret Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 (endret) samme skjer med meg.Noe må være feil ettersom det står : "Når du søker via www.jula.no, får du et midlertidig kortbevis, og kortet ditt sendes så hjem til deg i løpet av 14 dager." Jeg forsøkte med både Firefox og IE http://www.jula.no/kundeservice/ du får opp en slik meldingsboks du kan sende email på,direkte fra deres webside Endret 12. november 2011 av Kårky
Lutetium 71 Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2011 (endret) samme skjer med meg.Noe må være feil ettersom det står : "Når du søker via www.jula.no, får du et midlertidig kortbevis, og kortet ditt sendes så hjem til deg i løpet av 14 dager." Jeg forsøkte med både Firefox og IE Jeg var litt uklar selv, må jeg innrømme. Med personnummer mente jeg fødsels og personnummer, hele dritten på 11 siffer, altså! Var trøtt og lei når jeg skrev meldingen tydeligvis. Edit: At du får tilsendt ett midlertidig kortbevis, er vel ikke feil? Litt treigt å bruke 14 dager på å sende det endelige kortet kanskje, men. http://www.jula.no/kundeservice/ du får opp en slik meldingsboks du kan sende email på,direkte fra deres webside Ok, takk. Skal sende dem en liten mail. Endret 12. november 2011 av Lutetium 71
Lutetium 71 Skrevet 14. november 2011 Forfatter #4 Skrevet 14. november 2011 Fikk ett rart svar fra jula idag: Hei. Vi kan ikke be om informasjon om hele personnummer på JulaClub kort og kan derfor bare benytte fødselsdato og navn for å identifisere kunden. OM maskinen ikke kan gjøre dette, henvises man til butikk for manuelt opplegg siden man uansett må dit for å handle. God dag mann, økseskaft? Jeg får ikke sjekket om de har endret på onlinesøknaden så det går igjennom med bare fødselsdato, men om det er som før, hvorfor iallverden lar de søknaden ligge ute? Den vil jo ikke gå gjennom likevel.. Tviler på om jeg hadde brydd meg om å søke i butikken. Ligger det på nettet bør man jo forvente at det skal virke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå