Gå til innhold

Har skremt han bort... nå angrer jeg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips og råd. I det siste halvåret har jeg hatt en veldig intens og god kjemi med en kollega, og det har vært masse flørting mellom oss. Dessverre har dette også skremt meg litt, fordi han i utgangspunktet ikke er av den type mann jeg normalt sett tiltrekkes av.

For et par uker siden kom han på fest hjemme til meg og det endte i en liten katastrofe. Jeg ble full og fikk veldig angst av at han var der, så brukte egentlig hele festen på å avvise han og flørte med alle andre menn i rommet. Det endte med at han forlot festen kl 22. Samme kveld ble jeg konfrontert av felles venner angående flørtinga mellom meg og han. De la merke til at han ble nervøs av meg og at han alltid rødmet når jeg kom inn i rommet o.l. Innerst inne ble jeg veldig glad over å høre det - men likevel valgte jeg av en eller annen grunn å si at jeg IKKE hadde følelser for han og at de ikke måtte gi han falske forhåpninger om at noe skulle skje mellom oss. Jeg regner med at de har videreformidlet det til han.

Men etter dette har egentlig følelsene mine for han vokst mer og mer. Vi har hatt så mange fine samtaler (I pausene på jobb + facebookchat :P) og jeg har fått se så mange egenskaper i han som jeg blir veldig, veldig, veldig sjarmert av. I bunn og grunn har jeg utviklet masse følelser for han og har lyst å finne ut av hva det er som skjer mellom oss....

MEN....

Etter festen har han også endret litt holdning overfor meg. Nå har det dukket opp ei ny, snerten dame på jobb. Hun har kjæreste, men hun har helt åpenbart blitt sjarmert av HAN. De har begynt å henge sammen på fritiden, og hun har også betrodd meg at hun er tiltrukket av han og at han er "farlig sexy".... Jeg skriker av sjalusi innvendig - det er åpenbart at de to har fått god kontakt, men det har jeg og han hatt også, helt til jeg oppførte meg så bedritent mot han på festen.

Dette har rørt ved et eller annet i meg. Jeg har lyst å gråte hele tiden og jeg er sint på meg selv over at jeg kastet bort en så utrolig flott fyr som har vekket så mange gode følelser i meg..... Er det for sent? Hva gjør jeg nå? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter festen har han også endret litt holdning overfor meg. Nå har det dukket opp ei ny, snerten dame på jobb. Hun har kjæreste, men hun har helt åpenbart blitt sjarmert av HAN. De har begynt å henge sammen på fritiden, og hun har også betrodd meg at hun er tiltrukket av han og at han er "farlig sexy".... Jeg skriker av sjalusi innvendig - det er åpenbart at de to har fått god kontakt, men det har jeg og han hatt også, helt til jeg oppførte meg så bedritent mot han på festen.

Dette har rørt ved et eller annet i meg. Jeg har lyst å gråte hele tiden og jeg er sint på meg selv over at jeg kastet bort en så utrolig flott fyr som har vekket så mange gode følelser i meg..... Er det for sent? Hva gjør jeg nå? :(

En utrolig flott fyr som henger sammen med ei anna jente på fritiden :klo:

Og hun har selvfølgelig allerede kjæreste men syns han er "farlig sexy".

Alltid smart med "kompiser" av det annet kjønn vettu.

Jaaaaada, tenker jeg da. Det er ikke vettet som hindrer noen av dere ihvertfall.

Skrevet

Hvem trenger Hotel Cæsar når man har dramaqueens på kg? :popcorn::fnise:

• Liker 8
Skrevet

Han er absolutt ikke av "Badboy"-typen. Tvert i mot er han vel heller av den type gutt som blir litt for snill og som derfor fort blir "kamerat"... Men denne nye, hotte jenta på jobb er iallefall tiltrukket av han, mens jeg tror at han på sin side bare er glad for at noen tar initiativ overfor han til å finne på noe. Han er ny i byen og kjenner ikke mange...

Skulle ønske at jeg hadde turt å være like frampå som hun, men det tør jeg ikke...

Skrevet

det høres jo mest ut som du ikke egentlig var så intressert i han før han fikk hun andre damen etter seg?

hadde du virkelig likt han, så hadde du vel heller ikke følt deg skremt av at han likte deg

• Liker 1
Skrevet

Trenger litt tips og råd. I det siste halvåret har jeg hatt en veldig intens og god kjemi med en kollega, og det har vært masse flørting mellom oss. Dessverre har dette også skremt meg litt, fordi han i utgangspunktet ikke er av den type mann jeg normalt sett tiltrekkes av.

For et par uker siden kom han på fest hjemme til meg og det endte i en liten katastrofe. Jeg ble full og fikk veldig angst av at han var der, så brukte egentlig hele festen på å avvise han og flørte med alle andre menn i rommet. Det endte med at han forlot festen kl 22. Samme kveld ble jeg konfrontert av felles venner angående flørtinga mellom meg og han. De la merke til at han ble nervøs av meg og at han alltid rødmet når jeg kom inn i rommet o.l. Innerst inne ble jeg veldig glad over å høre det - men likevel valgte jeg av en eller annen grunn å si at jeg IKKE hadde følelser for han og at de ikke måtte gi han falske forhåpninger om at noe skulle skje mellom oss. Jeg regner med at de har videreformidlet det til han.

Men etter dette har egentlig følelsene mine for han vokst mer og mer. Vi har hatt så mange fine samtaler (I pausene på jobb + facebookchat :P) og jeg har fått se så mange egenskaper i han som jeg blir veldig, veldig, veldig sjarmert av. I bunn og grunn har jeg utviklet masse følelser for han og har lyst å finne ut av hva det er som skjer mellom oss....

MEN....

Du er sikkert bare int i jakten. Du fikk en rival og vips var du sjalu.

• Liker 1
Skrevet

så nå var han bra nok, når andre oppdaget han?

du er nå bra dum!

• Liker 2
Skrevet

Herregud, så dømmende dere er.

Jeg har begynt å åpne øynene for han de siste ukene - FØR hun kom inn i bildet - og i det jeg var i ferd med å tørre å vise han at jeg også hadde følelser for han så var det for sent.

Skrevet

men nå har han jo endelig kommet over at du sviktet han på festen. hvis du bryr deg om han kanskje bare la han være i fred? han kan jo ikke ha synes alt dramaet du lagde var mye morsomt. og du har jo ikke en gang bedt om unskyldning

Skrevet

Gå til han, fortell han hva du tenker og føler. Evnt skriv det til han på face.

Kanskje løser det seg. Det er nok det du kommer lengst med.

Krysser fingre for deg.

Lykke til.

• Liker 2
Gjest frøken am
Skrevet

Fortell han hva du tenker og føler, forklar hva som skjedde på festen.

Verre er det ikke :)

Er nok det eneste alternativet om du vil ha han.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har begynt å åpne øynene for han de siste ukene - FØR hun kom inn i bildet - og i det jeg var i ferd med å tørre å vise han at jeg også hadde følelser for han så var det for sent.

Det var da ikke dømmende ment. Men noen så ut fra hva du skrev noe du ikke så selv. Det var ganske innlysende, men ikke dømmende.

Skrevet

Det kalles konkurranseinstinkt.

Veldig upraktisk egentlig.

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Hvordan endte dette her egentlig? :P

Anonymous poster hash: 615bf...38b
  • Liker 1
Skrevet

MEN....

Du har vært en idiot, og jeg vet helt ikke om jeg synes du fortjener ham...

Anonymous poster hash: 4f762...d64

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Det er aldri for sent! Har du ikke fulgt med på alle de romantiske filmene hvor dama alltid angrer på at hun ikke ville mer, og ender opp med fyren? Tør å være litt romantisk, TS!

Jeg endte opp med den personen jeg aller helst ville ha fordi jeg gikk for det! Det var en liten stund hvor ting var litt gråsonet, men jeg gikk for det og jeg fikk han!

Dette med at du kjenner på sjalusien nå som han har ei "snerten, lita jente" etter seg, er jo ganske forståelig. Kvinner er litt sånn. For alt du vet, kan dette være noe han har snakket med henne om for å gjøre deg sjalu. For å tvinge ut den indre romantikeren i deg. For kvinner blir mer gira på en mann hvis andre kvinner også er gira på han, det har i det minste jeg fått følelsen av.

Ble nesten litt satt ut av meg selv akkurat nå, for jeg hater egentlig cheesy ting, men etter jeg forelsket meg ser jeg litt annerledes på verden. Håper du har det i deg til å bare BE HAN UT. Vi lever i et moderne samfunn hvor kvinnen også kan ta kontroll over sitt eget kjærlighetsliv istedetfor å vente på en mann som skal plukke opp signalene på radaren.

Hopp i det. Du har jo ingenting å miste, sånn egentlig. Og hold oss oppdatert :)

Og what the hell, send han en melding nå og spør om han vil finne på noe alene med deg! Kino, en spasertur (ikke nå da), middag o.l. Ikke sitt her og snakk om det, gjennomfør det!

Skrevet

Hvorfor driver dere å gnåler i en tråd som er 3 år gammel?

• Liker 1
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Oi, hahaha. Det så jeg ikke, faktisk! Da spør jeg meg selv det samme. Håper det ordnet seg for TS og den mannen! :)

Skrevet

For ingen liker å se en film uten å få med seg slutten? :fnise:

• Liker 2
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk dette forholdet ditt egentlig? :) Ble du eller hun andre sammen med han?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...