maiiao Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 for noen uker siden var jeg hos frisøren og stripet håret lysere. fra mørke mørke brunt til brunt/lys brunt.. men det var ikke helt den fargen jeg ville ha, og siden jeg ikke har penger til å gå til frisøren igjen på en stund så lurte jeg på om det kom til å se bra ut hvis jeg farget det selv hjemme.. (har gjort det mange ganger så jeg har litt erfaringer!) altså, nå har jeg den mørke fargen under, og lysere oppå.. det som bekymrer meg er hvis eg farger det om det komemr til å bli oransj og alt det der?.. eller skal jeg bare vente til jeg får penger til ny frisør time? det jeg betalte sist gang var nesten 1700kr.. og det er meget dyrt. jeg må også klippe meg pga. håret mitt er så slitt.. men hva anbefaler dere? prøve å farge det selv eller vente ? fordi jeg har utroolig lyst på den fargen jeg vil ha. litt sånn mørk sand blond. og jeg eier ikke tålmodighet når det gjelder hårfarger.
Gjest FrkLinnea Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 hva du burde gjøre vet jeg ikke, men blir håret litt oransje er det ganske enkelt å fikse med sølvsjampo:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå