Gå til innhold

Hva skjer med komfyren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag virket plutselig ikke de 2 nærmeste platene av komfyren og heller ikke selve ovnen. De 2 bakerste platene virker da. Vi hadde en rørlegger på besøk idag som skrudde av sikringen på kjøkkenet og fjernet en varmtvannsbereder i den ene benken. Kan det ha noen sammenheng? (vi skiftet sikringen til en ny, men fremdeles samme problem).

Jeg skjønner ikke hvordan en komfyr kan være delvis ødelagt slik?

Det skal sier at komfyren er ganske gammel (over 10 år iallefall), men den har vært helt pålitelig, til idag da... Hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,vi hadde det problemet med en sånn med falt topp,står helt still å det heter..Da var 2 sett med ledninger som stod på rad,1 sett for 2 plater og ovn og 1 for de 2 andre platene mener jeg..Da hadde den ene hoppet av bare.Kan det være noe?

Skrevet

Hos oss skyldtes det at barna hadde trykket på en liten knapp som aktiverte barnesikring. (komfyr som stod igjen når vi flyttet inn,så vi kjente den ikke så godt. Sikkert 18 år gammel.)

• Liker 1
Skrevet

Hos oss skyldtes det at barna hadde trykket på en liten knapp som aktiverte barnesikring. (komfyr som stod igjen når vi flyttet inn,så vi kjente den ikke så godt. Sikkert 18 år gammel.)

Så fantastisk! Tusen takk for svar! Det var tydeligvis en sånn knapp som var blitt trykt inn hos oss også!!Åh, nå er jeg så letta, for ny komfyr er ikke akkurat på topp av lista over ting vi vil bruke penger på akkurat nå! Takk for hjelpen! :D Dette redda dagen vår! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...