AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hvilken Tigi sjampo er ment for hår som trenger proteiner. *Blar forvirret gjennom FeelUnique*
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Tigi OG Joico sucks. Kjøp Fudge! Bra, lukter godt og tester ikke på dyr!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Jammen meg godt det finnes noe til alle og enhver
SmallTalk Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Her var vi kontruktive i dag, gitt. Du må nok beregne mer enn bare en shampo dersom håret ditt trenger proteiner. Da må du ha en god hårkur i tillegg. Dumb Blonde-serien til Tigi er beregnet på bleket hår. Balsamen skal, meg bekjent, gi proteiner til håret. Joico K-pack er et alternativ, og denne serien er beregnet på ødelagt hår. Hårkuren i denne serien har blitt kåret til "beste hårkur" i mange år på rad. Personlig så synes jeg Fugde er oppskrytt. 1
challenger Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Hva med en av de fra Urban Antidotes-serien fra Tigi da? Kansje en av de passer deg, de er vel ment for skadet hår i forskjellige kategorier. Litt enig med SmallTalk over her ang. fudge. Ikke fornøyd med shampo/balsam derfra, foruten lukten da for den var fantastisk! Men syns de har en del bra stylingprodukter fra fudge:) 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 ts her. Kan dere gi meg link til Joico K-pack? FeelUnique har så mange forskjellige innefor K-Pack. Har tidligere prøvd Fudge og var ikke fornøyd.
challenger Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Her er linker: Shampo Balsam Hårkur
AnonymBruker Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Tigi S-Factor "Serious" Conditioner er veldig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå