AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Okay... Jeg har datet en drit fin gutt i fire uker. Vi går i samme klasse, 3. videregående, så jeg vil å meg frabedt fjortis kommentarer Vi er sammen hele dagen på skolen de to siste ukene. Venner og klassekammerater spør oss ut om vi er sammen. Vi finner på mange ting, kino, besøk, dro til Oslo sammen. Både han og jeg er sjernerte og ganske uerfarne. Vi har ikke hatt sex enda. Jeg er jomfru og jeg tror han også er det, eller så godt som. Hva vil dere definere oss som?
The Kitten Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Du må jo spørre ham om dere er sammen.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Du må jo spørre ham om dere er sammen. Jeg er så sjernert, synes det fremdeles er litt skummelt å skulle spørre ham. Dessuten, hva om han sier nei eller ikke veit? Ja
Fanta Exotic Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Altså.. Det var litt ironisk. Det jeg mente med det egentlig var at det er veldig vanskelig for oss på et forum og avgjøre hvorvidt dere er sammen eller ikke.. Dette er noe dere må finne ut sammen. Hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Altså.. Det var litt ironisk. Det jeg mente med det egentlig var at det er veldig vanskelig for oss på et forum og avgjøre hvorvidt dere er sammen eller ikke.. Dette er noe dere må finne ut sammen. Hvor gamle er dere? Okey! Vi er begge 18
o..o Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Det er jo vansklig å vite om dere er "sammen". Når man er små, spør man rett ut, og når man blir eldre tar man gjerne en prat "om oss". Hvis du eller han ikke spør, så er det vanskelig å "vite sikkert". Men å være kjærester er bare en definiesjon, har dere det bra og er mye sammen, hvorfor ikke bare tenke at han er kjæresten din? Du kan til og med komme med en kommentar som "kom da, kjæresten min!" og se hvordan han reagerer. Kanskje du synes det virkelig litt barnslig, men hva så?
Gjesten Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 Du må jo bare spørre ham om dere er det da. Hva sier dere når folk på skolen spør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå