Gjest mann Skrevet 11. november 2011 #1 Del Skrevet 11. november 2011 Kjære flotte kvinner! Jeg er en mann, som bor sammen med min fantastiske kvinne - og jeg har lyst til å lage en julekalender til henne - men sliter litt med å sette sammen 24 gode gaver. Jeg har tenkt at det skal være en kalender hun skal glede seg over hver dag, eller som et minimum gi henne et godt smil - men jeg trenger gode tips fra dere. Jeg synes det er vanskelig å finne 24 gaver som er gode, og som ikke er dyre - da jeg vil at det skal være andre ting enn pengene som gjør gavene fine/gode. Jeg har kommet på de mest vanlige gavene som: - En CD - Bok - Kinobillet - Middag - Et par dager med sjokolade - Aketur med varm kakao (her trenger jeg litt hjelp fra værgudene for å få snø) Her har jeg dekket 7 dager, men det blir jo en litt stusselig julekalender... Det jeg lurer på er hva ville dere ønsket dere? Hva med sexy/pirrende gaver? Hva med sexy undertøy (det vil kanskje være mest for min egen skyld - og da faller vel litt av poenget bort...?) En førjulete hilsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #2 Del Skrevet 11. november 2011 - sexy undertøy er topp - lipgloss (noen merker, f. eks Dior, har pakker med ministørrelser som du kan dele opp) - neglelakk (spør i parfymeri, Chanel har fine farger, men billigere duger også!!) - et blad (Elle, Marie Claire, Costume - eller Time Magazine for den del) - miniflasker med prosecco eller annen musserende - massasjeolje (f.eks fra Body Shop) og massasje - Håndkrem (de små tubene fra l'Occitane er supre) - fine strømper - god kaffe eller te - Bodylotion - fotkrem (l'Occitane er super) - skrubbekrem til ansikt og kropp - tegneseriehefte - votter/vanter - skjerf etc etc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gladjenten30 Skrevet 11. november 2011 #3 Del Skrevet 11. november 2011 Her er det jeg kommer på i farten: - Ansiktsmaske (H&M e.l. har små fine) - Et dikt du har skrevet selv - Flaxlodd - At du rigger til et fotbad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillaa Skrevet 11. november 2011 #4 Del Skrevet 11. november 2011 Vet ikke helt hva du regner som "ikke dyrt", men mitt forslag er at du kan ha noen opplevelser, og la gavene i forkant være noe som kan brukes til opplevelsene. F.eks. 1) Sjal, neglelakk(H&M sin billige finker kjempebra), leppestift/lipgloss, en god dusjsåpe og bodylotion, i dagene før en middag. 2) Ullsokker, kvikklunsj, lue, appelsin, termos(finnes mange søte små som ikke koster så mye), i dagene før aketur. Kan jo ha noen slike "følgegaver" og noen helt uavhengige. Det er tanken som teller, og mye av opplevelsen er jo å pakke opp gaven Jeg ville blitt glad for nyttige ting, trenger ikke koste mye. F.eks. post-it blokk, sokker, dusjsåpe(finnes mange gode i dagligvarebutikker), blomster(gjerne potteplante), en god penn, en fin notisbok, et fint dikt/noen ord (selvskrevet evnt. nøye plukket ut), opplevelser som; kino, museum, teater, tur i parken/skogen, middag, massasje(gitt at du kan det)... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå