Gå til innhold

Kalendergaver til en kvinne

Gjest mann

Anbefalte innlegg

Kjære flotte kvinner!

Jeg er en mann, som bor sammen med min fantastiske kvinne - og jeg har lyst til å lage en julekalender til henne - men sliter litt med å sette sammen 24 gode gaver.

Jeg har tenkt at det skal være en kalender hun skal glede seg over hver dag, eller som et minimum gi henne et godt smil - men jeg trenger gode tips fra dere.

Jeg synes det er vanskelig å finne 24 gaver som er gode, og som ikke er dyre - da jeg vil at det skal være andre ting enn pengene som gjør gavene fine/gode.

Jeg har kommet på de mest vanlige gavene som:

- En CD

- Bok

- Kinobillet

- Middag

- Et par dager med sjokolade

- Aketur med varm kakao (her trenger jeg litt hjelp fra værgudene for å få snø)

Her har jeg dekket 7 dager, men det blir jo en litt stusselig julekalender...

Det jeg lurer på er hva ville dere ønsket dere? Hva med sexy/pirrende gaver? Hva med sexy undertøy (det vil kanskje være mest for min egen skyld - og da faller vel litt av poenget bort...?) ;)

En førjulete hilsen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- sexy undertøy er topp

- lipgloss (noen merker, f. eks Dior, har pakker med ministørrelser som du kan dele opp)

- neglelakk (spør i parfymeri, Chanel har fine farger, men billigere duger også!!)

- et blad (Elle, Marie Claire, Costume - eller Time Magazine for den del)

- miniflasker med prosecco eller annen musserende

- massasjeolje (f.eks fra Body Shop) og massasje

- Håndkrem (de små tubene fra l'Occitane er supre)

- fine strømper

- god kaffe eller te

- Bodylotion

- fotkrem (l'Occitane er super)

- skrubbekrem til ansikt og kropp

- tegneseriehefte

- votter/vanter

- skjerf

etc etc

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladjenten30

Her er det jeg kommer på i farten:

- Ansiktsmaske (H&M e.l. har små fine)

- Et dikt du har skrevet selv

- Flaxlodd

- At du rigger til et fotbad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva du regner som "ikke dyrt", men mitt forslag er at du kan ha noen opplevelser, og la gavene i forkant være noe som kan brukes til opplevelsene.

F.eks.

1) Sjal, neglelakk(H&M sin billige finker kjempebra), leppestift/lipgloss, en god dusjsåpe og bodylotion, i dagene før en middag.

2) Ullsokker, kvikklunsj, lue, appelsin, termos(finnes mange søte små som ikke koster så mye), i dagene før aketur.

Kan jo ha noen slike "følgegaver" og noen helt uavhengige.

Det er tanken som teller, og mye av opplevelsen er jo å pakke opp gaven :) Jeg ville blitt glad for nyttige ting, trenger ikke koste mye. F.eks. post-it blokk, sokker, dusjsåpe(finnes mange gode i dagligvarebutikker), blomster(gjerne potteplante), en god penn, en fin notisbok, et fint dikt/noen ord (selvskrevet evnt. nøye plukket ut), opplevelser som; kino, museum, teater, tur i parken/skogen, middag, massasje(gitt at du kan det)...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...