Gå til innhold

PSMF

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som går på psmf her eller som har tenkt på å prøve?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som ønsker å bli med? :) Er på 6. dagen nå, har gått fra 20,2 til 18,5 i fettprosent, fra 61,9 kg til 58,4 :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne tenkt meg og teste ut denne, både fordi jeg har 10 kg jeg må ned i vekt. Og samtidig må jeg teste ut om det er flere ting jeg er allergisk mot. Og kjøtt/fisk/kylling og de grønnsakene er ikke det jeg skal finne ut om jeg er allergisk mot. Så da hadde jeg slått to fluer i en smekk. Men jeg prøver fra mandag, men går det utover konsentrasjonen at man får i seg så lite karbohydrater så må jeg slutte, da jeg har eksamener i desember som jeg leser for harde livet til nå.

• Liker 1
Skrevet

Hva er det du kanskje reagerer på i maten? Har selv reagert litt på melkeprodukter og hvete (tror jeg), og da er jo dette genialt!

Jeg var også redd for konsentrasjonen og energinivå. Har blitt positivt overrasket. Nå går det enkelt, tenkte faktisk en oppkarbingsdag i dag, men har ikke lyst, så utsatte det til i morgen.

De to første dagene hadde jeg lyst på alt mulig rart, i tillegg til søtsug. En ting å være ukonsentrert p.g.a. for lite energi, men var heller at jeg konstant tenkte på pizza, brus o.l., hehe. Ble også oppblåst i magen i starten, det er helt over nå. Nå føler jeg meg full av energi, føler meg lett og sterk. Merker forandring i speilet også.

Tar oppkarbingsdagen i morgen, så får jeg se hva vekten sier etter det. Fortsetter nok igjen på mandag jeg også. Begynner å like maten skikkelig godt. Selv om alt stekes i vann og det høres ut som lite variert, så er det faktisk en del man kan spise og det smaker godt!

Det absolutte mål hadde vært 54 kg. Tar det i delmål, håper på å gå ned iallfall to kg neste uke også:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet jeg er allergisk mot hvete, egg og nøtter, men lurer på om jeg også reagerer på melkeprodukter, sukker, løk og noen søtningsmidler.

Da får jeg bare prøve fra mandag, var og handla masse grønnsaker og fisk i dag. Har ellers mye kjøtt og kylling i fryseren.

Skrevet

Jeg gikk på den i 12 dager :)

Mistet mange cm og ble 2-3 kg lettere. Men jeg gikk for alvor ned i vekt da jeg begynte med styrketrening og erstattet en del karbohydrater med proteiner.

Skrevet

Noen som ønsker å bli med? :) Er på 6. dagen nå, har gått fra 20,2 til 18,5 i fettprosent, fra 61,9 kg til 58,4 :D

Dette er mest sannsynlig bare vann, men effekten er jo likevel visende. :)

Husk bare at kostholdet etter denne kickstart-dietten bør trappes opp veldig gradvis, evt bør du aldri gå tilbake til ditt gamle kosthold.

Skrevet

Hva er dette? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Dette er mest sannsynlig bare vann, men effekten er jo likevel visende. :)

Husk bare at kostholdet etter denne kickstart-dietten bør trappes opp veldig gradvis, evt bør du aldri gå tilbake til ditt gamle kosthold.

Mest sannsynlig bare vann ja, takk for oppmuntringen :P

Har badevekt, som viser vann- og fettprosent også. Er vel ikke akkurat 100% nøyaktige disse vektene, men vann% har gått opp og kjenner det er litt mindre å ta i hvis jeg f.eks klyper i siden på magen. Er slank fra før, så merker lett når jeg går ned litt. Tror du det kun kan være vann etter 6 dager, trodde det helst var første og andre dagen man mistet vann? Drikker vann som en tulling da, tørst hele tiden. Må vel ha gått ned fett også, da jeg har gjort det samme som før, bare kuttet all karbs og spiser betraktelig færre kalorier?

Hva likte du best å spise på denne kuren, noen tips?

Skrevet

Jeg vet jeg er allergisk mot hvete, egg og nøtter, men lurer på om jeg også reagerer på melkeprodukter, sukker, løk og noen søtningsmidler.

Da får jeg bare prøve fra mandag, var og handla masse grønnsaker og fisk i dag. Har ellers mye kjøtt og kylling i fryseren.

Da kan du iallfall spise det meste av det "lovlige" i denne dietten :) Fisk er godt ja :) Pleier å kose meg om kvelden, med en stor salat med reker og røkt laks :)

Skrevet

Mest sannsynlig bare vann ja, takk for oppmuntringen :P

Har badevekt, som viser vann- og fettprosent også. Er vel ikke akkurat 100% nøyaktige disse vektene, men vann% har gått opp og kjenner det er litt mindre å ta i hvis jeg f.eks klyper i siden på magen. Er slank fra før, så merker lett når jeg går ned litt. Tror du det kun kan være vann etter 6 dager, trodde det helst var første og andre dagen man mistet vann? Drikker vann som en tulling da, tørst hele tiden. Må vel ha gått ned fett også, da jeg har gjort det samme som før, bare kuttet all karbs og spiser betraktelig færre kalorier?

Hva likte du best å spise på denne kuren, noen tips?

Det er jo vanskelig for meg å si, siden jeg ikke kjenner til kroppen din eller metabolismen din, men ja det stemmer at vannet hovedsakelig mistes de første dagene. Hos noen går det raskt, men hos andre går det senere, altså kan man miste vann også etter 6 dager. Men jeg tror nok at du helt sikkert har mistet litt fett også :)

Kjøttdeig, kylling eller okse, (avfettet), med Sweet Hot Chilli saus. Spiste forsåvidt denne sausen til nesten alt av kjøtt.

Cottage Cheese med kanel og bitteliten dæsj syltetøy. Er faktisk meget snacks.

Mager Kesam med Fun light.

Spiste for det meste veldig kjedelig. Mye kyllingfilet og strimlet svinekjøtt. Med MASSE krydder. Krydder øker forbrenningen. Og kaffe også. :)

Skrevet

Momo, har du begynt i dag? :D

Skrevet

Må bare spørre, hva er PSMF?

Skrevet

Må bare spørre, hva er PSMF?

Se linken tidligere i tråden ;)

Skrevet

Nei, har ikke starta i dag, for fant ikke noe å spise til frokost, så frokost ble havregrøt med proteinpulver. Lunsj var salat med kyllingkjøttdeig da, og middag blir lam med grønnsaker. Så kan vel si at i dag ble en mild start.

Skrevet

Se linken tidligere i tråden ;)

Takk,takk. Jeg oppdaget linken litt sent :lol:

Skrevet

Skal starte på denne jeg også, må bare en tur til sverige først for å hamstre litt kjøtt.

Skrevet

Ja, en Sverige tur for denne dietten ser jeg er lurt. Men jeg skal satse en del på fisk jeg da, for orker ikke å spise for mye kjøtt.

Skrevet

Ja, en Sverige tur for denne dietten ser jeg er lurt. Men jeg skal satse en del på fisk jeg da, for orker ikke å spise for mye kjøtt.

Ja blir noe fisk på meg også da, men det liker jeg å kjøpe ferskt nede på kaia her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...