Stimla Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 (endret) Jeg har tenkt til å sette på tape extensions og har bestilt time på Studio Afrika. Har vært der før og prøvd weft, sy på hår, men med mitt tynne hår ble det veldig synlig. En stor bulk bakpå hodet var ikke noe særlig og derfor vil jeg prøve tape. Vurderte Hair Talk, men synes det er veldig tykt og passer ikke mitt hår, dessuten er det dyrt. Det som er på Studio Afrika er kjempemykt og virker som det er mer likt mitt eget hår. For å gjøre det hele mye billigere har jeg vurdert å kjøpe et eller annet sted og få noen til å sette det på (kjenner noen frisører), men hvordan er kvaliteten på hår fra f.eks. Pilus, Rapunzel osv? Håper noen vil svare meg her så jeg finner ut om jeg skal gjøre det i salong eller ei. Vet det er flere tråder her angående extensions og jeg har lest det meste, men blir bare mer forvirra da :gjeiper: Endret 11. november 2011 av Stimla
-Turtle Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Pilus og rapunzel har ikke spesielt god kvalitet. De røter ganske mye etter det jeg har hørt da. Men.. jeg vil ikke anbefale å sette på. Bedre med klips! På salongen jeg jobber på har vi kun klips, rett og slett fordi alt det andre sliter på håret, og fordi klips holder seg pent myyye lengre (mye pga at man slipper å sove og dusje med det).
Stimla Skrevet 12. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 12. november 2011 Jeg har klips allerede, men er ikke så fornøyd med det. Synes det blir for synlig og er redd for at det skal falle av. Vil ha en mer permanent løsning, og tror tape, sånne skin weft, er det som passer best for mitt lyse og tynne hår.
Gjest Lebewesen93 Skrevet 13. november 2011 #4 Skrevet 13. november 2011 Jeg har prøvd extension i fra Rapunzel, Pilus og luxushair. JEG er mest fornøyd med pilus sitt, men det er meg da. Nå har jeg bare prøvd clips i fra de, men regner med at håret er det samme uansett om det er clips eller f.eks keratinfester? Luxushair sitt er jeg minst fornøyd med. Men så er / var hvert fall håret mitt ganske tykt og rart, så mulig det ikke passet mitt hår. For såvidt jeg vet er det mange som er fornøyd med håret til luxushair? Jeg har prøvd sånn tape greie, men jeg satt de på meg selv, hjemme, alene...så kan egentlig ikke si hvordan den metoden er, da jeg måtte ta det ut etter noen dager. Ble ikke fint for å si det sånn Ellers så er jeg veldig fornøyd med keratinfester, da. Satt på hos frisør. Bare så synd sånt varer i noen måneder bare. Blir så avhengig ! Nå burde jeg ta ut mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå