Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det tidlig å kjøpe skøyter til ei jente på 3 1/2 år?

Har noen erfaring med kjøp/bruk av skøyter til så små barn og som kan dele sin erfaring med meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det tror jeg absolutt ikke det er! Ha det gøy :)

Skrevet

Tantebarnet mitt hadde noen kjempesmarte som kunne justeres opptil fire størrelser, tror jeg det var. Skikkelig praktisk at de passa en god stund! :jepp: Men jeg tror hun var 4-5 da hun begynte. Husk hjelm! :)

Skrevet

Vi har vært på skøyter med vårt barn på 2,5 år og det var kjempegøy! Pappaen er veldig god på skøyter (jeg har nok med meg selv...) så han holdt barnet mellom beina og skøytet rundt på banen :)

I Sverige får man kjøpt skøyter med to skinner under som er mer stødige enn de vanlige. Disse er også som slalomsko, altså med klemmer og i hardplast. Usikker på om man får kjøpt dette i Norge.

Ellers har jeg sett at de har skøyter til barn på XXL, både med klemmer og med snøring. Disse kan justeres i 4 ulike str. :)

Skrevet

Vår gikk på skøyter i fjor vinter, da han var 4 år. Han er liten av vekst (prematur), og motorisk på høyde med en toåring. Ikke noe problem (annet enn å finne små nok skøyter)! Hadde også med en plastkasse som vi satte på høykant. Den dyttet han rundt på isen og støttet seg til i en times tid før han fant ut at den vare var i veien. Lurt triks! ;) Han syntes i alle fall at det var kjempetopp å slippe å bare se på storebror! :)

Skrevet

Det er nok stor forskjell på ungar. Hugsar eg greidde knapt å stå på skøyter før eg byrja skulen, medan systra mi stod fleire km på skøyter som 4-åring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...