Gå til innhold

Kåt hele tiden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil finne meg en bra kjäreste men de fleste er så utrolig forrivirende.

Jeg har bodd i stockholm og det er utrolig stork skillnad på guttene der og her i Oslo.

Jeg er så usikker, har hatt flere one night stands med flere gutter fordi jeg vil ikke fange fölser for den ene jeg hadde sex med.

Jeg bestemmer meg alltid for å ikke ha sex med en gutt med engang men det skjer ikke pga jeg blir så kåt fort.

Vet ikke hva jeg skal gjöre, har en del gutter som snakker til meg som er skit mysiga men jag föler ikke at jeg vil ha kontakt med dem.

Når jeg ser en veldig attraktiv gutt på gata tenker jeg automatisk på hvor god han er i senga? er det noe galt med meg at jeg tenker sånt ofte ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil finne meg en bra kjäreste men de fleste er så utrolig forrivirende.

Jeg har bodd i stockholm og det er utrolig stork skillnad på guttene der og her i Oslo.

Jeg er så usikker, har hatt flere one night stands med flere gutter fordi jeg vil ikke fange fölser for den ene jeg hadde sex med.

Jeg bestemmer meg alltid for å ikke ha sex med en gutt med engang men det skjer ikke pga jeg blir så kåt fort.

Vet ikke hva jeg skal gjöre, har en del gutter som snakker til meg som er skit mysiga men jag föler ikke at jeg vil ha kontakt med dem.

Når jeg ser en veldig attraktiv gutt på gata tenker jeg automatisk på hvor god han er i senga? er det noe galt med meg at jeg tenker sånt ofte ?

Du e inte sjuk, du e partysvensk.

Jeg tenker at hvis du synes dine spontane sextanker er slitsomme, så trenger du rett og slett noe annet å tenke på. Kanskje du trenger å a satse hardt på en alternativ entusiasme.

Kanskje problemet er at du ikke tør å fange følelser?

Jeg tror du må være steintøff med deg selv i forhold til gutta, og ikke tillate deg å kysse med dem første uka. Rett og slett prøve å teste ut om det er fint å bruke ikkeseksuell tid sammen. Hvis det er på plass, og dere kjenner samspill, gjensidig respekt og har felles mål, så kan du hoppe på gutten og elske han rett ned.

• Liker 1
Skrevet

Vet hvordan du har det.. Jeg tenker på sex hele tiden, og lurer på hvordan mennene jeg treffer er i senga ja. Men jeg hygger meg med tankene jeg! Og er bare glad de ikke er tankelesere ;)

Skrevet

Det er sånn det er å være ung! :Nikke:

Tvers igjennom kjernesunt! :)

Skrevet

Vet hvordan du har det.. Jeg tenker på sex hele tiden, og lurer på hvordan mennene jeg treffer er i senga ja. Men jeg hygger meg med tankene jeg! Og er bare glad de ikke er tankelesere ;)

hvorfor er du glad for det? hadde det ikke vært hyggelig og prøvd det ut?

Skrevet

hvorfor er du glad for det? hadde det ikke vært hyggelig og prøvd det ut?

Jeg er glad for at den deilige advokaten jeg daglig hilser på ikke vet hvor tankene mine vandrer da vi snakker om vær og vind. Jeg er glad han søte kollegaen min ikke vet hva jeg tenker når vi har kaffepause. Og jeg er glad han jeg ser på treningssenteret ikke vet hva jeg tenker der jeg ser hans markerte muskler glinse av svette. Grunnen til at jeg er glad for det, er fordi jeg ikke ønsker å tape ansikt ved å vise den skitne lille piken jeg egentlig er i det offentlige lys.

Hva vil du jeg skal prøve ut? Å la dem få vite mine tanker? :fnise: Det hadde tatt seg ut.

Skrevet

Haha, enig der!

Särlig hvis gutten har tilfredstilt deg drit bra, så går du rundt å tenker på at du vil ha han igjen og man vet selfölgelig at han vil ha deg igjen når han flörtrer hele tiden på feks: Faceb.

Ja, det også hvis man ser en veldig attraktiv mann så tenker man på de ekleste tingene man hadde gjort med han. Hmm tror ikke vi kan stoppe de tankene der :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...