AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hei folkens! Jeg har et spørsmål om hår, som jeg håper noen kloke sjeler der ute kan hjelpe meg med! Jeg mister ikke spesielt mye hår, men de jeg mister ser jeg at det er en tydelig forskjell i tykkelse i den ene enden av hårstrået i forhold til den andre enden. Idag trakk jeg ut et hårstrå for å sjekke, og den tynne enden er den som er nærmest roten. Ca fem-seks cm fra hodebunnen blir håret tykkere, og beholder den tykkelsen ut hele hårstrået. Jeg farger håret ca hver sjette uke, kan det være årsaken? Om noen har svar blir jeg veldig takknemlig! Har prøvd å google, men har ikke funnet noe fornuftig...
Gjest happy_me Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 jeg tror det er et synsbedrag. At du ser det er farge på hele hårstrået, bortsett fra inntil roten, og derfor ser hårstrået tynnere ut. Jeg vet ikke annen forklaring
Gjest Rastl0s Skrevet 12. november 2011 #3 Skrevet 12. november 2011 Du farger hver sjette uke... Lykke til med håret i fremtiden. 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #4 Skrevet 12. november 2011 happy_me: takk for forslaget, men synsbedrag vet jeg at det ikke er. Rastl0s: hva er poenget med å gå inn i en tråd og skrive noe sånt noe da? Tror du ikke at vi som farger håret vet at håret blir negativt påvirket av det? Herre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå