Gå til innhold

Hater å stryke klær, funker steamer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg hater å stryke klær, i tillegg er jeg ekstremt dårlig, så alle klær som må strykes havner som regel bakerst i klesskapet. Har sett på tv-shop at de reklmaerer for en Tobi-steamer, er i utgangspunktet skeptisk til slike produkter, men noen ting kan jo funke selv om det selges på slike plasser. Har også sett at det brukes på tv, typ The Hills og Americas next top model:p regner med at de er rådyre, men kanskje det finnes billige alternativer:)

Hvis noen har erfaring med steamere blir jeg glad om dere deler dem. Gidder ikke å kjøpe et produkt som ikke fungerer. Kan de i så fall brukes på alle klær?

På forhånd takk for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja steamer vi bruker proffesjonelt i klesbutikker OG funker som fy!

Ikke den fra TvShop, men de til over 3000 kr . Alle skikkelige klesbutikker har de.

Men de selges nesten ingen steder. Noen som veit om noen??

Ikke snakk om noen som skal være bærbare. Steamen skal være så varm at den ikke bør være i nærheten av noe. Det er jo virkelig det alt bobler ned til; er den kraftig

http://www.google.no/search?q=cloth+steamer&oe=utf-8&rls=org.mozilla:nb-NO:official&client=firefox-a&um=1&ie=UTF-8&hl=no&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1004&bih=807&sei=9Q7BTqvNC6L-4QSumuiFBA#q=garment+steamer&um=1&hl=no&client=firefox-a&rls=org.mozilla:nb-NO:official&tbs=isz:l&tbm=isch&source=lnt&sa=X&ei=AhHBToO-PMPT4QTd7_SKBA&ved=0CA0QpwUoAQ&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=9785da22561b808c&biw=1004&bih=807

• Liker 1
Gjest bellabulla
Skrevet

Steamer som vi har på jobb (klesbutikk) funker kjempebra, jeg brukte å ta med klær dit og stryke dem etter stengetid :fnise:

Ei venninne av meg kjøpte en bærbar på Clas Ohlson, og hun er fornøyd med den, dog må hun steame litt lenger enn jeg er vant til med den på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...