Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #1 Skrevet 11. desember 2003 IGJEN har jeg gått i fella og kjøpt mascaraen Effet Faux Cils fra YSL. Første gang jeg kjøpte den, syntes jeg den var fantastisk, de to neste gikk den etterhvert i søpla, fordi den klumpet og fikk øynene mine til å renne. Og nå sitter jeg i fella igjen....Fikk svigers til å kjøpe den på tax free til meg, men etter to gangers bruk, kan jeg igjen fastslå at jeg sannsynligvis ikke tåler den. Sitter her med rennende øyne :evil: Men den ser så fin ut.... For meg er den beste volummascaren EVER Volum'Express fra Maybelline, men den er ikke så fancy.
Gjest Tex Skrevet 11. desember 2003 #2 Skrevet 11. desember 2003 Jeg liker også Maybelline..... :blunke:
Gjest Ethereal Skrevet 11. desember 2003 #3 Skrevet 11. desember 2003 Jeg var SLEIP :evil:, og stakk innom Esthetique og klaget. Fikk faktisk reklamert på den, og kom hjem igjen med en forlengende mascara fra Versace (en jeg IKKE har testet fra før ) Og i tillegg Total Finish-pudderet fra Kanebo som alle skryter sånn av. Får se om det får den tørre huden min til å slappe mer av..
Cupcake Skrevet 11. desember 2003 #4 Skrevet 11. desember 2003 Hmmm... Vet ikke helt om "Total Finish" pudderet er helt å anbefale på tørr hud... Det er ihvertfall min erfaring... "Cream Finish" skal visst være fin for tørr hud. Har ikke prøvd det selv, men har hørt rykter. :-)
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 11. desember 2003 #5 Skrevet 11. desember 2003 Kanebo's Total Finish på tørr hud er ikke å anbefale.
Catzy Skrevet 11. desember 2003 #6 Skrevet 11. desember 2003 Total finish gir meg tørr hud - og jeg har semifet hud. Tror de må ha gitt deg feil pudder... Men huden min ser bra ut med det pudderet. Litt ekkelt at det virkelig strammer opp, selv etter noen timer. Catzy
~Frk Amalie~ Skrevet 12. desember 2003 #7 Skrevet 12. desember 2003 Kanebo har også en maskara som jeg vil anbefale! Den heter no sånt som 38 grader. Den er helt safe mot å drysse/renne i og med at man må vaske den bort med vann som holder 38 grader! :D
veslepus Skrevet 12. desember 2003 #8 Skrevet 12. desember 2003 Jeg er også veldig fornøyd med Kanebo 38 grader. :D
Gjest Ethereal Skrevet 15. desember 2003 #9 Skrevet 15. desember 2003 Åjoda; Total Finish er for alle hudtyper, mens Transmatte er for blandingshud og fetere hud. Cream Finish er en kremfoundation (jeg har den, men den er litt i overkant dekkende annet enn til festbruk). Pudderet smelter fint på huden, og finishen er naturlig, men jeg må være veldig fin på hånden, ellers blir det for dekkende. Mascaraen fra Versace er helt ordinær, og IKKE verdt 205,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå