Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #1 Del Skrevet 18. mai 2002 hvilken hånd har man forlovelsesringen på her i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #2 Del Skrevet 18. mai 2002 venstre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2002 #3 Del Skrevet 18. mai 2002 trodde før det var venstre, så byttet man til høyre etter man ble gift. Men nå er jeg sannelig ikke sikker, har tre forlovede vennepar - alle har forlovelsesringen på høyre hånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 18. mai 2002 #4 Del Skrevet 18. mai 2002 Vi hadde forlovelsesringene våre på høyre hånd. Da vi giftet oss, flyttet jeg min (alliansering) over på venstre, mens han beholdt sin forlovelsesring som giftering på høyre. I alle andre land er det venstre, men jeg kjenner noen som er gift, de er norske begge to, men har faktisk ringene på venstre hånd. Har egentlig ikke tenkt så mye over det... men jeg tror jeg må spørre nå, for jeg ble litt nysgjerrig da jeg kom på det.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 18. mai 2002 #5 Del Skrevet 18. mai 2002 Høyre, så vidt jeg vet.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå