AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Ser nede i hjørnet her at de rekalmerer for Fams nye tvprogram der de skal vise litt av livet hennes. Jeg har googlet henne hit og dit, for å se flere bilder av henne og sånn. Jeg kan bare ikke synes at hun er noe spesielt pen å se på.. Spesiell, helt grei, men ikke hverken pen eller vakker. Hva mener dere? Kanskje uten den rare stilen hennes.
Niennas Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Hvilken betydning har det om hun er pen eller ei? Hun er en designer, ikke modell. Hun har et spennende yrke, og sikkert en spennende liv ( siden de skal lage et program om livet hennes). Hun virker som en facinerende person. 12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Jeg spør nå om folk synes hun er pen, det er det jeg lurer på, ikke hva eller hvem hun er, det vet jeg jo. 1
Gjest BabyBlue Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Heller henne enn fotballfrue Utseende bryr meg ikke: Det er innholdet i hverdagen hennes som bestemmer hvor interessant tv programmet er eller ikke.
Gjest BabyBlue Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Hvorfor er dette under tv og film da? Dette spørsmålet handler jo først og fremst om utseendet hennes, ikke programmet. Men for å svare på spørsmålet: Synes ikke hun er så verst, men det håret synes jeg ikke noe særlig om...
challenger Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Synes ikke hun er noe WOW-pen nei, men helt vanlig utseende på hun:) Men digger stilen hennes da, det er noe utenom det vanlige. Flink designer!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Syns hun er verken pen eller stygg.Har egentlig ingen formening om utseendet hennes. Hun skal få sitt eget program på grunn av livet sitt og fordi hun er designer,man må ikke være superpen for å komme på tv så hvordan hun ser ut er ikke relevant syns jeg. Og "den rare stilen" hennes er jo nettopp hennes varemerke.Må alle se så utrolig vanlige ut hele tiden? Og nei jeg er ikke hennes største fan eller noe,men blir litt provosert av en sånn utseendefiksering hele tiden. 4
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Aner ikke hvem hun er en gang jeg.
MiniMjau Skrevet 11. november 2011 #10 Skrevet 11. november 2011 hun er helt vanlig, men er kul og individuell, rake motsetning til piperenseren FF...... 1
Scorpina Skrevet 11. november 2011 #11 Skrevet 11. november 2011 Piperenser FF??? Jeg kan ikke si jeg syns klærne hun lager er helt meg, men voi-voi så mye kreativitet hun har!!! Tror jeg skal følge med serien. Mennesker som Fam fascinerer meg. 1
Gjest Badabing Skrevet 11. november 2011 #12 Skrevet 11. november 2011 Pen? Hvem bryr seg? Jeg møtte henne ute engang via noen felles kjente, og hun er veldig åpen og hyggelig, fikk et godt førsteinntrykk. Synes også det er morsomt at hun kan være så sprø som designer og likevel gjøre det såpass bra. 2
pinar Skrevet 12. november 2011 #13 Skrevet 12. november 2011 Nei syns ike hun er pen, men mulig hun er en hyggelig person. Det vet jeg ikke noe om. Designet henens derimot liker jeg ikke.
Sol79 Skrevet 12. november 2011 #15 Skrevet 12. november 2011 Jeg syns nok Fam I er mindre pen, og designene hennes er grusomme. Little cupcake-kolleksjonen hun designet for Match hang lenge på 70% uten at det ble tomt.
Cordelia Skrevet 13. november 2011 #16 Skrevet 13. november 2011 (endret) Om hun er pen eller ikke har vel ikke en dritt med om hun har en serie vel. Synes det er fantastisk at folk litt utenom det vanlige får oppmerksomhet. Og til sammenligning med veldig mange andre såkalte realitykjendiser vil jeg tro hun har jobbet ganske hardt for det hun har oppnådd. Et friskt pust med andre ord. Dessuten er alle pene på sin egen måte. Så det såh Endret 13. november 2011 av Cordelia 1
Antlers Skrevet 13. november 2011 #17 Skrevet 13. november 2011 Spesielt utseende (på en positiv måte). Synes hun er pen, men hun trenger litt sminke for at skjønnheten skal komme frem når hun farger håret sitt i knallfarger. Ikke mye sminke som skal til, men uten blir hun veldig blass.
Gjest Survival Skrevet 13. november 2011 #18 Skrevet 13. november 2011 Hva er egentlig poenget med å dømme folk utfra utseende sitt? Jeg har aldri skjønt hvor sammenhengen ligger! Selv om at DU ikke syns hun er særlig pen, så har det jo ingen relevans til TV-programmet om livet hennes? Livet hennes handler jo om tingene som skjer med henne i hverdagen, ikke om at hun er den peneste, vakreste, tynneste, deiligste jenta i verden. Selv om du ikke syns det, så kan TV-programmet bli like forbanna bra eller dårlig uansett... Når en person er designer foreligger det ikke noe krav til utseende. Er man modell er det visse kriterier som må oppfylles, men som designer kan du kjøre den stilen du vil fult og helt ut uten at noen har noe de skulle sagt om det. Faktisk er det enklere for henne som er designer å ha en spesiell, annerledes stil, enn det er for deg og meg som ikke er Norgeskjente designere. 1
Lutetium 71 Skrevet 13. november 2011 #19 Skrevet 13. november 2011 I USA blir man stort sett ikke plassert på tv om man ikke er pen, eller kan gjøres pen. De stygge får bare jobb i radio. I Norge har vi andre ansettelsesvilkår en stund til. 1
MarianneE Skrevet 13. november 2011 #20 Skrevet 13. november 2011 Endelig kommer noen på TV for noe de KAN og er flinke til, istedet for reality"kjendiser" som gjerne vil på TV for og reklamere for seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå