Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er naturlig adskillig lysere enn jeg ser ut til til daglig. Jeg farger både hår og øyenbryn.

Her en dag sa jeg til sambis at kanskje jeg slulle gå tilbake til min lysere farge før bryllupet. Så sier han: Da må du farge øyenbrynene dine lyse også.

Jeg ble som et spørsmålstegn.....

Jeg mener det er almenn oppfatning at man gjerne kan farge øyenbrynene mørke selvom man er blondine. Se på fex Pamela. Ok ikke verdens beste sammenligning, men vet du om en eneste kjendis som går rundt med lyse øyenbryn når hun er blond?

Syns sambis har en fjollete oppfatning her.....

Enig eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blond hår og mørke øyenbryn er da greit! Synes det er mange som har det

Skrevet

mørke øyenbryn og lyst hår er heeeelt greit!!

det går kanskje an å moderere fargen en tanke,for ikke å trekke all oppmerksomhet på brynene,men de SKAL være mørkere enn håret!

selv er jeg lys (litt juks :wink: )og bruker en farget eyebrow-gel fra bodyshop på mine allerede kommunefargede bryn..

Skrevet

Det kommer an på hvor blond og hvor mørkt. Hvitblondt hår og svarte øyenbryn er IKKE greit.

Selv er jeg naturlig lys om sommeren og øyenbrynene mine er mørkebrune - og det er mine naturlige farger, så det må jo være greit. Naturen har alltid rett, visste dere det?

Så hvis du farger tilbake til det du naturlig er, så ser jeg ikke noen grunn til at det skulle være feil?

Skrevet
Det kommer an på hvor blond og hvor mørkt. Hvitblondt hår og svarte øyenbryn er IKKE greit.

:enig::enig:

Skrevet

Enig i at det må passe sammen, altså være naturlig avstemt.

men at jeg må ha platina øyenbryn for å ha platina hår er jeg ikke enig i.... :ler:

Skrevet

Jeg er naturlig mørk-blond om vintern og lysblond om sommern, men øyebrynene mine er naturlig mørke hele året.

Skal jeg da måtte bleike øyenbrynene mine da? Litt om vintern og masse om sommern?

Kjærsten din tar feil! Selv om man er blond i håret MÅ man ikke ha lyse vipper og bryn! :D

Skrevet

Jeg er veldig lys blond og har helt lyse øyenbryn. Jeg farger disse brun/sorte for at de ikke skal bli helt usynlige. Sort til blondt hår syns jeg blir for "skarpt"

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg synes blondt hår og brune/mørke øyenbryn er det peneste. Svarte øyenbryn synes jeg blir litt for "skarpt". :kgsmil:

Skrevet

Sorte øyenbryn er vel ikke særlig pent på andre enn negere... Men det er godt å høre at det er jeg som har rett (igjen) og at han er helt på bærtur... :ler:

Skrevet

Morsom lesning dette :) Går ikke ann å ha helt hvite øyebryn. Ingen som vil ha det. De som har det fra naturens side velger ofte å påføre mørkere farge så de synes. Ha hvite øyebryn vil se ut som man ikke har øyebrun og det ser jo rart og latterlig ut vel? :ler:

Skrevet
Sorte øyenbryn er vel ikke særlig pent på andre enn negere... Men det er godt å høre at det er jeg som har rett (igjen) og at han er helt på bærtur... :ler:

Selvfølgelig har du rett, men sorte øyenbryn er jo også fint på de med naturlig sort hår da og det er jo flere enn afrikanere det da :wink:.

Skrevet
Sorte øyenbryn er vel ikke særlig pent på andre enn negere...

Uff da... Dette høres ikke bra ut for meg som har naturlig sorte øyenbryn og mørkt hår - men som ikke akkurat er mørkhudet... :-? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...