AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Ja, som overskriften sier skal jeg nå komme med litt selvskryt: Idag har jeg vært alene på kafé for første gang! TATAA! Føler meg innmari voksen nå. Jeg hadde 2 timer å slå ihjel i byen, og så kom dette elleville innfallet over meg! Og så gjorde jeg det - jeg gikk alene på en av de mest folkefulle stedene i min by! Og jeg spiste lunsj der! Og ikke kom med ei lekse om at dette er heeelt vanlig, hverdagslige greier, og ingenting å være stolt av. For det er jeg, terskelen for å sitte alene på kafé er høy for meg, og sikkert for flere her inne. Jeg har allerede avtalt å gjøre dette igjen, det burde DU også! 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Gratulerer! Medalje kommer i posten! 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Gratulerer! Medalje kommer i posten! Kom ikke her med slike frekkheter, dette er dagens bragd for meg, du er ikke invitert til festen
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Jeg kan ikke vente til Posten Norge får summet seg; jeg gir deg en medalje her og nå jeg. Well done!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 Jeg kan ikke vente til Posten Norge får summet seg; jeg gir deg en medalje her og nå jeg. Well done! Hyggelig med klem!
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #8 Skrevet 11. november 2011 Så bra og så fant du ut at det kan gjentas. Enda bedre. Sånt generelt så trenger vi å erfare at visse ting er ikke "farlige" å gjøre på egen hånd. Jeg hadde også en litt høy terskel for å gå på cafe alene, men løste det ved å ha med meg dagens avis. Har faktisk vært både på restaurant og pub alene.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #9 Skrevet 11. november 2011 Så bra og så fant du ut at det kan gjentas. Enda bedre. Sånt generelt så trenger vi å erfare at visse ting er ikke "farlige" å gjøre på egen hånd. Jeg hadde også en litt høy terskel for å gå på cafe alene, men løste det ved å ha med meg dagens avis. Har faktisk vært både på restaurant og pub alene. Ikke sant! Jeg har alltid tenkt at alle stirrer og synes synd i "taperen" som er alene, men dette var jo slett ikke tilfelle. Eller, hva som tenkes rundt meg skal jeg forsåvidt ikke uttale meg om, men da referansegruppa mi er de over 18 år, tenker jeg at jeg ikke vakte særlig oppsikt. Annet enn at jeg følte meg uendelig cool
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå