Gå til innhold

Den 11.11.11 - kl.11.11

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

...og hva holdt du på med?

Jeg hadde slått på alarmen litt før, for å ikke glemme tidspunktet og jeg var hjemme i sofa`n min. Jeg satt der og lukket øynene konsentrert, for å fange opp tiden hvor evt. store ting og "hemmelige beskjeder" kunne ha blitt sendt til oss jordiske, fra det ytre rom...jeg ventet på å bli opplyst...men ingenting skjedde.

I tilfelle det hendte noe der ute, så har jeg i alle fall overlevd. :nigo:

Skjedde det noe spesielt hos deg eller?

Endret av Margareth
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på julegavehandel. Tror jeg holdt på å snuble og knuse vinflaska da, men heldigvis så gikk det bra med den dyre vinen. :fnise:

Skrevet

Jeg sov :sjenert:

kremt... jeg også.. :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Hadde eksamen.

Med fare for å virke sur og ødelegge en tråd her; Jeg forstår ikke oppstyret,det er jo bare tall :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg spilte Skyrim på det tidspunktet :danse:

• Liker 2
Skrevet

Med fare for å virke sur og ødelegge en tråd her; Jeg forstår ikke oppstyret,det er jo bare tall

Hmm...det er da ikke noe oppstyr her inne vel? ...og du er ikke sur, du er veldig søt der du sitter - det ser jeg helt herfra. ;) Det er helt riktig bare et tall og en dag.

Skrevet

sov, og deilig var det :)

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg satt i forelesning.

Tittet på klokka da den var 11:07 og tenkte, jøss nå er det ikke lenge igjen.

Neste gang jeg tittet på klokka var den kvart over 11, så det var ikke så begivenhetsrikt. Men jeg tror jeg fikk et gjennombrudd i faget og fikk en større forståelse for LINQ, og det er da noe.

Skrevet

Jeg satt litt oppslukt og så en video på nett. Når jeg så på klokka etter at den var ferdig var den 11.13. Ble litt sur da, hadde jo planlagt å se på klokka 11.11. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Jeg støvsugde.... det blir virkelig noe å tenke tilbake på når jeg blir gammel. :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår heller ikke greia med disse tallene. Så lenge tallet 11 faktisk finnes i tallsystemet vårt så vil jo denne datoen komme før eller senere, uansett! Det er uunngåelig, men likevel oppfører noen folk seg som om denne datoen kom som en stor overraskelse.

Gjest Bartenina
Skrevet

Jeg satt på ryggen til en ung travhest :-)

Skrevet

Jeg sov (forsov meg for første gang i år...)

Skrevet (endret)

Jeg forstår heller ikke greia med disse tallene. Så lenge tallet 11 faktisk finnes i tallsystemet vårt så vil jo denne datoen komme før eller senere, uansett! Det er uunngåelig, men likevel oppfører noen folk seg som om denne datoen kom som en stor overraskelse.

En overraskelse var det nok ikke, men det er den eneste gangen vi kommer til å kunne se de tallene sammen, så lenge vi lever. En merkedag rett og slett, akkurat som hver dag som vi lever i dette livet vårt. Dagen i dag kommer aldri igjen. :)

p.s. fra innlegg nr 9 er det veldig sorte bokstaver her inne. Er det flere som får det opp slik? Forsøkte å fikse det, men det lar seg ikke gjøre...

Endret av Margareth
Skrevet

Øhm, hvorfor sov alle da? Går dere ikke på skole/jobb? (vet at ikke alle jobber er på formiddagen men).

Jeg var midt i pausen på jobb, og glemte helt ut klokkeslettet:p

Skrevet

vi hadde forelesning, og fikk pause noen minutter før. så kommer ene i klassa inn og roper 'nå er det 1 minutt til klokka er 11.11.11 den 11.11!!!

så forelesern åpna klokka.no på skjermen også telte vi ned.. og noen tok bilder. hahahahaha xD var bare for gøy da :3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...