AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Idag søkte jeg på en jobb og sendte den avgårde. På informasjonen og adressen til bedriften stod det et navn. Jeg reagerte litt på navnet, ettersom jeg vet hvor den ligger og slikt, og dette er en kjede som er ganske populær. Så jeg sender søknad og cv til mailadressen som er opplyst. Så går jeg inn på siden der stillingsbeskrivelsen og sånn står litt senere, og da har det plutselig oppdatert med et nytt navn (det jeg vet at det heter)Så problemet: Der navnet til bedrift\butikken etc du skal søke på står, så skrev jeg det første navnet jeg så. Etterpå går jeg inn igjen, og det det navnet stod, er nå byttet ut med et annet navn. (samme bedrift bare et annet navn) og siden jeg skrev det første navnet, før det ble byttet. Er alt håp ute ? har hørt at det er ganske negativt og skrive feil nav. hjelp noen, hilsen en fortvilet jobbsøker (håper dette ble forstålig)
Gjest Spinell Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Det er jo butikken som har tabbet seg ut, ikke du. For å forsikre deg om at søknaden blir behandlet riktig tar du en telefon eller mail til nummeret/adressen som er oppgitt i annonsen, og forklarer at du har sendt en søknad, men at du ser at kontaktpersonen er blitt endret etter at din søknad ble sendt, og ber om at søknaden blir videresendt til rette vedkommende.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 Det er jo ikke din feil at de har bytta kontaktperson i senere tid. De kan jo også se når du har sendt søknaden, og de vet jo når de endret kontaktperson, så ville tro det går veldig greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå