AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Mannen min blir 40 år neste helg, og jeg har hittil ikke ant hva jeg sal kjøpe. Men så kom jeg på at han har nevnt at han ønsker seg et Olympus Pen. Nå har jeg lest litt på nettet, og jeg er offisielt forvirret! Er det noen som har peiling på disse kameraene? Forskjellene på disse, og om det har mye for seg å f.eks kjøpe den dyreste modellen (pen e-p3) heller enn e-p2? Det siste er så uhorvelig dyrt, og hvis det egentlig ikke er store forskjellen på de hvis man ikke er supernerd så vet jeg ikke om det er helt verdt det? Noen?
proxypac Skrevet 12. november 2011 #2 Skrevet 12. november 2011 Hei! Jeg har litt peiling på Olympus PEN-serien, så skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan Tidligere har jeg hatt et Olympus PEN E-P2, et fantastisk lite kamera med masse potensiale! Nå hare jeg dessverre måttet selge det til fordel for et annet kamera, men jeg var alltid veldig fornøyd med bildene E-P2 ga meg Se noen bilder her: http://jgranseth.com/public/ep2/index.html Så til spørsmålet ditt: Det er jo en del forskjell på de ulike PEN-modellene, men for å kunne svare på om det er noen vits i å kjøpe f.eks. den dyreste modellen, må jeg nesten vite litt om den som skal bruke det. Hva han forventer av et kamera, hvor gode fotoferdigheter han har etc. Er litt trøtt nå klokka 02.05, men hvis du skriver litt mer om hva du/dere ønsker av kameraet, så skal jeg svare litt mer utfyllende i morgen! Håper det er greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå