AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Del Skrevet 11. november 2011 Hei, jeg har en venninne som har hatt et litt tøft år, og har lyst å overraske henne med en gavekalender siden hun bor alene og ikke har noen å ha kalender sammen med. Men den den bør ikke bli spesielt dyr sammenlagt, både av hensyn til min økonomi, og ikke minst at jeg ikke vil hun skal føle at hun må løpe å kjøpe en dyr gave til meg. Jeg tenkte å se hvor langt jeg kom med maks 2-300 kr, og det jeg har i huset. Jeg har mye bånd og glitter, så tenkte pakke inn gavene i avispapir/sider fra gamle blader, og dekorere med det jeg har. Dt kan godt variere fra dag til dag hvor stor gaven er, forløpig har jeg tenkt ut dette: - noen dager blir det bare en karamell el. - finne fine dikt/ordtak som jeg skriver på pene små ark - hårstrikk som kommer mange i en pakke kan deles opp slik at hun får f.eks. røde hårstrikk en dag, også grønn en dag litt senere - Minisjokolade til kaffen på søndagsmorgen - Hun driver mye med scrapping, så tenkte prøve å finne rimelige ting til det, penn, lim, klistremerker etc. (Tips til butikker?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #2 Del Skrevet 11. november 2011 Stikk innom Søstrene Grene og sjekk ut hva de har der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Del Skrevet 11. november 2011 På Søstrene Grene har de mye fint ja. Og så har de himmelsk god te i løsvekt der til en billig penge - tror det koster 15kr for en pakke. Hva med å kjøpe et par-tre poser te, en kopp eller to og en tesil? Og så er det jo utrolig kjedelig å spise middag alene, så hva med å pakke inn en lapp der det står at hun skal spise middag med deg en dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 12. november 2011 #4 Del Skrevet 12. november 2011 På Nille og Europris har de scrappegreier for en billig penge. Ellers finnes det mye fin, billig julepynt, noe flerpakninger som kan deles opp. Jeg har hvertfall funnet flere kalendergaver til en tier. Hva med Griseflax? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lebewesen93 Skrevet 12. november 2011 #5 Del Skrevet 12. november 2011 På ebay har de alt mulig rart:P Eneste som er dumt der er at det tar ofte litt lang tid før man får det man bestiller Men "alle" liker vel f.eks kindermaxi osv. Men er kanskje litt " kjedelig " med godt ? ( ikke at jeg hadde syntes det, da ) Eller hva med bare noen " spåefigurer" osv ( er jo søtt da^^) Nei uff, er dårlig på sånt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 13. november 2011 #6 Del Skrevet 13. november 2011 På ebay har de alt mulig rart:P Eneste som er dumt der er at det tar ofte litt lang tid før man får det man bestiller Men "alle" liker vel f.eks kindermaxi osv. Men er kanskje litt " kjedelig " med godt ? ( ikke at jeg hadde syntes det, da ) Eller hva med bare noen " spåefigurer" osv ( er jo søtt da^^) Nei uff, er dårlig på sånt jeg Man kommer nok ikke under tieren når man bestiller på ebay, en skal jo betale frakt også. Kikket litt på ebay selv når jeg begynte på kalenderen nemlig, og det man kan få der til under tieren er ikke verdt å ha syns jeg hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingrid Skrevet 21. november 2011 #7 Del Skrevet 21. november 2011 Gi henne gavekort på tjenster eller dater med deg som hun kan bruke når hun vil. For eksempel: - frokost på senga - harry tur til Sverige - Shoppingdag - hjemmelaget middag hos deg - tur til ikea - skogstur - filmkveld osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~umulia~ Skrevet 21. november 2011 #8 Del Skrevet 21. november 2011 Noen striper av morsomme tegneserier kan være kjempe gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå