AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #1 Skrevet 11. november 2011 Hei Jeg får kun bidragsforskudd fra nav pga samværsparten ikke tjener nok. Nå går han derimot opp i inntekt grunnet ny jobb. Vil en utregning av nytt barnebidrag gå automatisk eller vil jeg fortsette å kun få forskuddet selv om han kommer til å tjene mye mye mer?
Pinkee Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 BY er pliktig til ¨melde fra til NAV om at han har fått mere i lønn. Men, om han gjør det er en annen sak, du får bare vente å se, å evnt kontakte NAV hvis det ikke skjer endring.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #3 Skrevet 11. november 2011 BY er pliktig til ¨melde fra til NAV om at han har fått mere i lønn. Men, om han gjør det er en annen sak, du får bare vente å se, å evnt kontakte NAV hvis det ikke skjer endring. Det kommer garantert ikke til å skje, det er derfor jeg lurer.
Pinkee Skrevet 11. november 2011 #4 Skrevet 11. november 2011 Da må du bare vente, for så å snakke med NAV, så vil du få fastsatt nytt bidrag.
Pinkee Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Eller, du må kanskje sende inn nytt krav, spør NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå